Navigation til Android en gang for alle....

Høy

New Member
En bruger spørger mig således: "hvilket navigationsprogram vil du anbefale i stedet for den TomTom jeg kører med i øjeblikket. Det jeg har brug for er at køre i Danmark, få besked om vejarbejde, fotofælder osv. Jeg har hørt at jeg kan købe et program en gang for alle og så skulle det være "gratis" at køre med! Kender du til det?"

Jeg bruger ikke selv så meget navigation, så måske der var en herinde der gjorde????

klintoe

New Member
Uha, jeg har svært ved at anbefale noget, for jeg bruger generalt Google Maps, når jeg i Danmark... Men min Garmin når jeg i udlandet.!

Høy

New Member
hehe..det er også det eneste navigations program foruden Locations jeg kan anbefale. Jeg må lede lidt rundt på vores gode ven Google :)

queen

New Member
Jeg er heller ikke "klog" på navigation, men har læst at mange syntes godt om Copilot live - der er et tilbud i denne uge med 50% rabat

Høy

New Member
<strong>queen skrev:</strong>
<blockquote>Jeg er heller ikke "klog" på navigation, men har læst at mange syntes godt om Copilot live - der er et tilbud i denne uge med 50% rabat</blockquote>
Tak for det. Det ser ud som om at det er brugbart :)

loekke

New Member
Hej.

Jeg har haft copilot, men er gået over til sygic i stedet, synes det er en del bedre og ser også bedre ud.