Mine indlæg

Høy

New Member
Er det bare mig eller plejer der i fora ikke at være en fane hvor man kan se sine egne oprettede indlæg? Og hvad med fanen "seneste emner". Den viser jo egentlig de seneste indlæg, burde den vise de sidste oprettet emner istedet?

johndoe

New Member
Jeg mener da bestemt at Der plejer at være en fane med éns egne indlæg.

M.h.t. Seneste emner, så er det bedst at det er seneste indlæg, for når jeg trykker på den knap, så er det for at se de seneste indlæg. Jeg plejer ikke at gå emnemæssigt til værks, men plejer at læse alle indlæg.

jmolholm

New Member
Hejsa :)

Jeg har ikke oplevet noget der er meget galt med forum efter opdateringen.. udover det der allerede er nævnt såsom ingen mails om nye indlæg alt i alt syntes jeg det er lækkert med den nye opdatering /thumps up

jeg tror i stedet for seneste emner er det mine emner du skal kigge under eller er det mig der misforstår noget her?

nu da dette er en Android forum... så personligt kunne jeg godt tænke mig en sektion med chromebook/chrome OS da google prøver at binde de to ting meget "stramt" sammen

hvad siger i til det? :)

Høy

New Member
@JohnDoe: ja og hvis "seneste emner" viste de seneste oprettede tråde istedet ville det være noget af en opgave at være moderator da i så skulle manuelt finde de nye indlæg...jeg er med:)

jmolholm

New Member
DO'H ))
nu gik det op for mig at i ikke snakkede om en fane.. som dem øverst oppe i forum.. "min profil" og "seneste emner" osv... men rent faktisk en fane (flag) udfor alle de tråde hvor man skrevet indlæg...

jow jow man kan åbenbart lære gammel hund nye kunster... ttt

Høy

New Member
[quote="Jmolholm" post=13518]Hejsa :)

Jeg har ikke oplevet noget der er meget galt med forum efter opdateringen.. udover det der allerede er nævnt såsom ingen mails om nye indlæg alt i alt syntes jeg det er lækkert med den nye opdatering /thumps up

jeg tror i stedet for seneste emner er det mine emner du skal kigge under eller er det mig der misforstår noget her?

nu da dette er en Android forum... så personligt kunne jeg godt tænke mig en sektion med chromebook/chrome OS da google prøver at binde de to ting meget "stramt" sammen

hvad siger i til det? :)[/quote]
hvordan vil du have det? Er det fint hvis der bare kommer en kategori under sektionen "Android smartphones tablets mm"?