Min første app

jesper s

New Member
Kan ses her: https://market.android.com/details?id=com.my.phonebike&feature=search_result

Den koster lidt penge, og den er sq ikke 6 kroner værd, men det var minimum prisen. Man kan prøve telefonen som et gas håndtag... Meget basalt :)

Nogle som har ideer til hvordan jeg forbedre ideen?

jesper s

New Member
Og please, i skal ikke hente den. Det er ikke ment som et spam indlæg. Kan godt se det ser lidt dumt ud at jeg kommer og laver det her som første post.

Jeg vil bare gerne vide måske om nogle har nogle ideer til udvikling af ideen?

Høy

New Member
Jepper, det ser lidt dumt ud....men i det mindste skriver du at det ser dumt ud :) velkommen og congrats med din første app. Hvad er pointen med app´en? altså, er den bare et prøveprojekt til noget større, eller vil du udvikle videre på den seriøst?

jesper s

New Member
Hehe, tja, det jeg gerne vil vide er om nogle har nogle gode ideer? Altså hvordan udvikler jeg det til en app som er unik, som folk vil hente? Gerne med samme stil som jeg har lagt for dagen - altså en hygge sjov app.

lasse555

New Member
Hej jeg har en ide til et spil, som jeg tror kunne blive rigtigt fedt. Jeg aner dog intet op hvordan man stykker det sammen. Hvor hård er du til at udvikle 3d grafik osv?

Høy

New Member
det kan jeg slet ikke :) ..og hvis jeg kunne, så ville jeg desværre ikke have tid til at lege med det, da jeg lægger alt min tid i siden her...