Min første App (TegnefilmTube)

sublime

New Member
Jeg har leget lidt med en lille app, jeg har lavet til min 3 årige datter.
Den er til at afspille nogle af hende ynglings tegnefilm fra youtube, så det er let og overskueligt for hende at finde rundt i.
Den indeholder 6 afsnit Postmand Per, 6 afsnit Peter Pedal og 6 afsnit Byggemand Bob og har lige tilføjet 8 afsnit bamse og kylling ialt næsten 7 timers underholdning :)
Det bliver alt sammen streamet fra youtube, så det kræver netværksforbindelse.

I kan hente den her, hvis det skulle have interesse :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kristian.tegnefilmtube&hl=da

ted1957

New Member
[quote="Sublime" post=11788]Jeg har leget lidt med en lille app, jeg har lavet til min 3 årige datter.
Den er til at afspille nogle af hende ynglings tegnefilm fra youtube, så det er let og overskueligt for hende at finde rundt i.
Den indeholder 6 afsnit Postmand Per, 6 afsnit Peter Pedal og 6 afsnit Byggemand Bob og har lige tilføjet 8 afsnit bamse og kylling ialt næsten 7 timers underholdning :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kristian.tegnefilmtube&hl=da[/quote]

Det fungerer rigtigt fint på Samsung Galaxy Note 3, der er lidt bjælker i siden på Bamse, men det er OK. Også på Samsung Galaxy S3 ser det fint ud. Og på Medion 9,7 Tablet virker det også fint, lidt sort bjælker.
!!! Man skal lige være opmærksom på at hvis TegnefilmTube skrives med mellemrum, kommer der ikke noget frem i PLAY

sublime

New Member
Tak fordi du tog dig tid til at prøve app'en, ja jeg lavede den til vores samsung galaxy tab2 og det var først senere at jeg tænkte at jeg kunne prøve at udgive den. Så lavede den til at passe lidt andre skærm størrelser også.

Hmm, ja jeg ved ikke rigtig hvordan man tilføjer søgeord, så den f.eks. ville dukke op, hvis man bare søgte på tegnefilm.

Men tak skal du have :)

ted1957

New Member
[quote="Sublime" post=11791]Tak fordi du tog dig tid til at prøve app'en, ja jeg lavede den til vores samsung galaxy tab2 og det var først senere at jeg tænkte at jeg kunne prøve at udgive den. Så lavede den til at passe lidt andre skærm størrelser også.

Hmm, ja jeg ved ikke rigtig hvordan man tilføjer søgeord, så den f.eks. ville dukke op, hvis man bare søgte på tegnefilm.

Men tak skal du have :)[/quote]

Det kunne være fint hvis den også dukkede op i PLAY, hvis man skriver Tegnefilm Tube, altså i 2 ord.

ted1957

New Member
[quote="Sublime" post=11793]Ja, det kunne jeg også godt tænke mig, men ved desværre ikke hvordan jeg gør det.[/quote]

Sad lige og kiggede på denne side, kender du den. http://www.appbrain.com/apptimizer/tegnefilmtube/com.kristian.tegnefilmtube

HTC Sensation virker det også fint på. Men det er måske mere interessant hvordan det virker på Tablets :)

sublime

New Member
Nej, den side kender jeg ikke, men meget interessant må jeg sige, vil jeg lige kigge nærmere på, når jeg kommer hjem til min computer, tak

peterh

New Member
For at den skal blive indekset kræver Google at der bliver linket til den side hvor din app "har hjemme", men i og med at du har smidt et link her i forummet og forummet har en go trust hos Google, så skal du bare give det lidt tid så kommer det :) jeg prøver den også.

gsxr

New Member
[quote="Sublime" post=11788]Jeg har leget lidt med en lille app, jeg har lavet til min 3 årige datter.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kristian.tegnefilmtube&hl=da[/quote]
Ser rigtig fin ud, hvad program har du brugt til at lave den med :D