lommelygte

jmolholm

New Member
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.swijaya.galaxytorch

torch den skulle være uden reklamer...

AR er Augmented Reality se på google play.. den tilføjer ¨sjove¨ effekter til dine billeder

Høy

New Member
Grunden til at jeg spørger om det er en sony er at AR effekt også findes i kameraet på Sony Xperia som en app, så hvis du har en Sony Xperia kan du bare hive ned i statusbaren og swipe til venstre og så er der en lommelygte widgette der...afhængig af hvilken du har..

holgersen

New Member
ja det fik jeg ikke skrevet c3 compact jeg kan ikke finde en lygte og så har den en masse apps ar effekter,google play,google bøger,file commander, drev osv som jeg ikke kan afinstallere, og som hele tiden opdaterer.

jmolholm

New Member
google play er der hvor man/du køber apps til din mobil den vil jeg ikke råde dig til at slette, drev (går ud fra det er google drev du mener) den bruger jeg til alle mine dokumenter og også til at lagre billeder i.. ja bruger den ikke helt som til sigtet men anyways den vil jeg heller ikke anbefale at slette, file commander er rar når du skal rode rundt i dine filer på mobilen og den har også ftp funktion.. den tror jeg ikke du har meget brug for lige pt...

mange apps på de forskellige mobiler kan ikke slettes som normalt da de forskellige fabrikanter gerne vil have man bruger lige præcis de apps enten fordi de har købt adgang til dem eller de tjener penge på at du bruger dem mod at du bruger en anden fabrikats app eller sponsor aftaler ??

prøv via kontrol panelet for hver app kan ikke lige huske præcis hvor på din mobil det er.. men der hvor man sletter appen normalt der kan du deaktivere appen ?

Høy

New Member
Det samme som Jmolholm siger og hvis du hiver ned i din statusbar og trykker på hurtige indstillinger (eller swiper imod venstre) så har du en lommelygte lige der i statusbaren...ellers tryk på rediger og tilføj en lommelygte...du behøver ikke at installere en lommelygte fra Google Play for Sony Xperia Z3 Compact har preinstalleret en lommelygte fra start...du kan med fordel se videoen herunder:
https://www.youtube.com/watch?v=UqEAajLFewc