• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

LG G4 fordele og ulemper

hej alle sammen jeg er ny herinde og er skiftet fra Android til ios og tilbage igen. har p.t en iphone 4 men har sparet penge sammen til en LG G4 og sysnes det ville vær dejligt med noget input fra nogen af jer inden jeg bestiller den :)
jeg har lige set den danske unboksning af G4 og efter at have set den vil jeg bare have den endnu mere :) :)
det jeg tænke lidt på er at den chip LG bruger ikke er så ny som den chip der kommer til at være i nogle af de nye modeller. LG bruger en snapdragon 808 (det siger han da i videoen) og de nye mobiler kommer til at bruge en snapdragon 810. mit spørgsmål er så hvor meget betyder det? da jeg ikke har mange penge og skifter mobil hvert 4. år er det meget vigtigt for mig at købe den rette o))
hvad tænker i ellers om lg G4?
https://www.youtube.com/watch?v=CvUAjl4lXpQ

Er vild med det læder og den kan købes ved call me omkring 4900 kroner inklusive et abonemment så det er da til at overskue. men pengepungen er tom :-(
ulempen må være størrelsen i mine øjn. har ikk så stor hænder og har prøvet flere af de store mobiler og har svært ved at håndter dem (): ():

Har du prøvet at håndtere en LG G3 for den ligger super godt i mine tøse-størrelses-hænder, bortset fra at den er glat som bare fanden uden en case, men jeg har altid case på alligevel. G4 skulle være endnu mere glat end G3 hvis man vælger udgaven uden læder (dog er der forskel mellem den grå og den hvide). Jeg synes G3 er den første 1 håndstelefon jeg har haft siden S2. Note og Note II var mildest talt ikke optimale med en hånd, men G3 var og G4 har dybest set samme størrelse på nær et en 1.5mm. Tjek evt. gsmarena.com for deres Phone Size Comparison, hvor man kan se størrelsen. http://www.phonearena.com/phones/Palm-Pre-GSM_id3530/size#/phones/Palm-Pre-GSM_id3530/size/LG-G3,LG-G4/phones/8347,9104
Klik View Layered / View Standard knappen nede under billedet for at skifte visning.