• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

LG G3

keld

New Member
Har lige set billeder af kommende LG G3, ser spændende ud ?
Har selv LG G2 men vil måske skifte til LG G3 når den kommer, men kun hvis der markante forbedringer. !!

Jeg har haft LG én gang, og jeg tror ikke jeg nogensinde kommer tilbage til det mærke. Jeg har kun haft utroligt dårlige erfaringer med LG. Man må da kun håbe at de lærer af deres fejl.

Er du tilfreds med din G2?

Jeg har osse g2 og er rigtig tilfreds med den. De fleste gav den osse gode kommentarer med på vejen hvis man læser diverse anmeldelser på nettet, men der er en ting LG stadig ikke helt har fattet og det er at opdatering af produkter er vigtigt. Imens at xperia z1 og Note 3 (for at nævne nogle der kom på samme tidspunkt) har fået en masse opdateringer har g2 kun fået 'én opdatering og det var til kitkat. Ikk engang en enkelt bugfix har de sendt ud og selvom det er den bedste telefon jeg har haft og den der har den længste batteri tid af dem jeg har prøvet køber jeg ikke lg igen for jeg vil ha de opdateringer :) men g3 ser lækker ud inge tvivl om det. Og så slipper de aldrig væk fra det rod de lavede med optimus 2x. Tror det er derfor de valgte at skifte navn på deres mobiltelefoner :) og tror der sidder rigtigt mange med samme mening som JohnDoe (intet ondt ment) at de aldrig skal have lg.

keld

New Member
Er godt tilfreds med min LG G2 men syntes også vi mangler opdateringer.
Kender ikke rigtig til det rod i skriver om da det er min første LG en god ting er batteri tid..

Lg havde ikke andet en problemer med deres første optimus mobiler. De virkede ikke og opdelinger var ikk eksisterende. lige ved hurtig at kigge i kommentarerne her på sitet under de artikler der omhandler de produkter er der mange ala "aldrig mere lg" og "hold fingrene væk i bliver snydt", så de har virkelig noget der skal rettes op på. Når det er sagt så er jeg også rigtig glad for min G2 :)