LG G2 GPS efter opdatering

casper_c

New Member
Hejsa

Jeg har lige opdateret min telefon. Da jeg så skulle bruge navigation i dag kunne jeg ikke finde den. Jeg kan heller ikke finde hvor man slår GPS til. Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Casper C

casper_c

New Member
Jeg har prøvet at være inde i Maps. Der kunne jeg ikke få GPS slået til. Jeg kunne kun få en rurebeskrivelse.
Den plejerbare at være i det gardin man kan rykke ned. Jeg kan heller ikke finde det inde i indstillinger.

johndoe

New Member
På min Samsung kan jeg gøre således:

Nede i bunden er der en bil med en tidsangivelse. Tryk på den og jeg kommer til dette billede:

Trykker jeg på start destination, så kommer dette billede:
Klikker du på indstillinger kommer du til indstillinger for gps.

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk

casper_c

New Member
JohnDoe: Tak for det. Jeg har ikke kigget ordenlig efter. Dine billeder hjalp.

Men det undrer mig stadig at jeg ikke kan slå GPS til og fra. Men er det blevet skiftet ud med Min placering?

Høy

New Member
jamen nu er den LG G2 vi har liggende på redaktionen ikke opdateret endnu, men har du ikke stadig de hurtige genveje og widgets i statusbaren hvor du bare lige med et tryk kan enable og disable blandt andet GPS? Eller er det fordi at du har valgt slet ikke at have noget i statusbaren?

casper_c

New Member
Jo der er masser af genveje. Men GPS er der ikke. Ikke så vidt jeg kan se.

Men jeg syntes at telefonen er blevet bedre efter den er blevet opdateret.

Nu når jeg har dig Høy. Er det så ikke noget med at man kan få nogle apps til at starte fra låseskærmen ved at f.eks tappe 3 gange? Hvis du fårstår.

pemmi666

New Member
Halløj, har lige opdateret LG g2 her til morgen, og det ser stadig ikke ud til at knock-code er kommet med, ved sku ikke Hvad den opdaterede, der stod bare 'apps'..

labh

New Member
Jeg tror bare det er en lille opdatering med fejl rettelser og små bugs som er blevet fikset. Jeg har ikke haft nogle problemer
siden jeg opdaterede til kit kat.

sorenh

New Member
Hej.Jeg har også modtaget en længe ventet opdatering til LG G2 i lørdags. Opdateringen var også benævnt apps og min har nu fået knock Co de opdateringen med.Ligger inde under fladskærms indstillinger og virker kanon godt.
Hilsen Søren