LG G2 16GB

doessing1979

New Member
Hej jeg har fået et tilbud på en G2 men det er en 16gb jeg vil så høre er den maen til 32gben
Og bliver pladsen brugt jeg er ikke den der har meget musik og billeder på mobile
Håber du/i kan svare på mit spørgsmål på forhånd tak Martin

ted1957

New Member
[quote="Døssing1979" post=11943]Hej jeg har fået et tilbud på en G2 men det er en 16gb jeg vil så høre er den maen til 32gben
Og bliver pladsen brugt jeg er ikke den der har meget musik og billeder på mobile
Håber du/i kan svare på mit spørgsmål på forhånd tak Martin[/quote]

Masser af mobiler i top klassen bliver solgt i Danmark, med 16GB internt. Du har godt nok ikke mulighed for et ekstra SD kort på denne model, men hvis du ikke har mange billeder, eller videoer og store spil på, så får du ikke problemer Døssing1979. :)

doessing1979

New Member
Nu har jeg købt mig en og er super glad for den selom jeg kun har haft den en dags tid det er jo en hel ny verden når man er vantil nexus og moto g

peterh

New Member
på kin 32 GB LG G2 har jeg kun 24 GB til rådighed ud af 32 GB så hvis du køber 16 GB modellen har du kun 8 GB til spil og apps og billeder så et forslag er at du bruger Dropbox og synkroniserer med galleriet på LG G2. det sparer dig en masse plads da du osse kan afspille musik fra Dropbox direkte i den indbyggede musikafspiller :)
Jeg ved at Høy bruger det han kalder "AppsAndroid-droiden" og det er logoet til AppsAndroid.dk der er lavet af en dansk designer for et års tid siden.
Er det den du mener: http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/873-brug-appsandroid-droiden-som-wallpaper.html
tillykke med den foresten. nu har jeg ikk haft så mange mobiler men i kraft af at jeg skriver lidt artikler for Høy hist og her kan jeg prøve nogle af alle dem han har liggende og Lg g2 er en af de bedre :) kanon batteritid også.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=drIF1wfNpLU&list=TL_unbWtipjehPbCtGCCh_zDJXTkCUlKBs[/video]

peterh

New Member
Her kan du se <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/videoer.html?filter_tag=LG%20G2" />alle videoer af LG G2</a>.

doessing1979

New Member
Hej mange tak men det var ikke lige det tema jeg mente men det er fedt. Jeg var lige inde og kigge og kan se at der er 9.79GB ledig plads og det er selom jeg har hentet en del apps.super med dropbox den hade jeg ikke tink på.et andet spørgsmål er ville lg ikke give lg g2 kitkat 4.4.2

På forhånd tak

peterh

New Member
Nå okay så må Høy på banen :)
Ja det passer måske bedre med de små 10 GB end for jeg har også lidt spil installeret så det vil sige at

Det er helt vildt så mange muligheder der er. jeg bruger fjernbetjeningen til både min dvd og tv og anlægget og det fungerer bare perfekt.

Høy

New Member
Jeps der kommer snart kitkat til G2, LG skrev til mig at den ville komme i løbet af første kvartal 2014, så det er jo lige nu :)

Det tema med havet finder du ved at trykke menu og baggrund eller holde fingeren på et tomt sted på skærmen i to sekunder.

Skrevet via Tapatalk til Android

Høy

New Member
Super :) du fandt ud af hvor Lg's egne baggrunde ligger og hvor dine egne billeder (som du også kan bruge til baggrund) ligger? Hvad med låseskærm, ved du hvordan du skifter baggrund på den? Og du kan jo også vælge imellem 4 baggrunde til din app drawer (skuffen med alle apps) og derfra kan du også tilføje widgets (widgets behøver du ikke at åbne for at bruge dem, i forhold til apps).. ved ikke lige hvor godt du kender Android :)

Skrevet via Tapatalk til Android