Kunena/Joomla

johndoe

New Member
Hej Morten!

Eftersom brugerne efterlyser features til at gøre forummet bedre, tænkte jeg på, om der findes addons til forummet, eller om der findes noget lignende.

OG så tænkte jeg på, om du har et "betaforum" som du kan teste diverse addons/opdateringer i. Det kunne da være pænt smart at have et betaforum du kunne rode med, og som det ikke gjorde noget crashede hvis en addon lavede ged i det.

Har du evt også en ide til hvordan man selv kan rode med joomla/kunena uden at skulle installere en helt masse?

Mvh Per

Høy

New Member
http://extensions.joomla.org/extensions/extension-specific/kunena-forum-extensions

http://www.kunena.org/

Jeg har både Androiderne.dk og apps-android.dk, som begge "bare står" og ikke har meget besøg, så især apps-android.dk kunne fint egnes til test-site.
Jeg har desværre ikke selv meget tid til at rode med det (lidt ironisk for grunden til at jeg startede AppsAndroid.dk var netop fordi jeg elskede at sidde og roote osv, og nu går alt min tid med at vedligeholde siden..men jeg elsker det), men hvis du har interesse i sådan noget finder vi da ud af noget. Vi kan installere et forum på apps-android.dk der kun er tilgængelig for os, så hvis du på et tidspunkt vil prøve kræfter med det siger du bare til.

johndoe

New Member
OK. Hvilken version af kunena kører vi med?

Det med installation af forum på apps-android.dk kunne være en ide. Det kunne være interessant at rode lidt i "maskinrummet" på sådan et forum og se hvad der kunne lade sig gøre. Det vil også være ret godt at køre et betaforum som det ikke gør noget crasher, så det åbne forum ikke skal døje med de problemer, men at vi kan få redet dem ud inden vi offentliggør ændringer.

Høy

New Member
jeg opretter en admin til dig så kan du kigge lidt bag kulisserne hvis du skulle få lyst, og god ide med at installere et et forum på bloggen, den er ikke blevet opdateret i 2 år og skal ikke bruges til noget som helst andet end at stå :)
Den eneste grund til at jeg har det domæne er at det ville være for nemt for en anden person at købe det og så kunne de nuppe vores brugere (navnet er jo næsten det samme)...