Kim Munch

munch

New Member
Hej så er tiden kommet til at jeg vil fortælle lidt om mig selv :)
Mit navn er Kim Munch, 45 år gift med Gitte, far til 2 børn Mia 25 år og Michael 22 År begger er flyttet hjemmefra.

Jeg bor i en lille flække som hedder Rens mellem Tinglev og Tønder, byen ligger 3 km fra den Tyske grænse med alle de fordele det giver (øl - vin -slik)

Jeg har arbejdet på slagteri i 25 år
Jeg har været fordboldtræner i 15 år, de sidste 4 år i en klub som hedder FC Sydvest i de 4 år rykkede vi op fra serie 1 til Danmarksserien, jeg valgte at stoppe her i sommers.

Nuværende fritids interesser er cykelture med fruen, lange gåture med vores hund Troja en dejlig Rottweiler.
Så blev jeg Morfar B) til en skøn dreng, det tager også en del af min fritid :) så bruger jeg meget tid på div mobilforum.

Lidt om familiens mobiler.
Jeg har en Samsung Galaxy S
Konen har en Nokia N8 ??))
Mia har en Sony Ericsson ARC
Svigersønnen Per har en Garmin Asus A50
Michael har en Iphone 3gs (kald det bare mangel på opdragelse)
Svigerdatter Rikke har en Iphone 3gs.

Det var så en kort præsentation af familien Munch :)

Høy

New Member
Hej og velkommen til. ....spørgsmål: er man ikke godt smadret efter et halvt liv på slagterier ?...det virker umiddelbart som hårdt fysisk arbejde selvom tiden jo nok har gjort det nemmere .....

munch

New Member
Jo man kan da begynde og mærke man kommer op i alderen :) men som jeg plejer at sige den stakkel der sidder nede ved kassen i Fakta har også et hårdt arbejde, hun tjener nok bare ikke så meget som mig :)

Høy

New Member
hehe..det er nok rigtigt. Se der var et job jeg ikke gad, eller for den sags skyld kunne...sidde ved kassen...men uden dem ville landet jo ikke fungere, så det er da godt at der er nogen der gider :)

munch

New Member
Bestemt det var heller ikke for at sige det var et dårlige job end at være på slagteriet, det var mere ment som om at der er gode og dårlige ting ved alt arbejde.
I øverigt var der engang en klog mand der sagde til mig.
Mænd er ikke skabt til at arbejde 8 timer om dagen, husk tilbage til stenalderen der stod mændene op gik på jagt får derefter at ligge sig hen og vente til kvinderne havde lavet deres mad :)

Høy

New Member
Hehe..ja, gid det var sådan herhjemme :) Jeg forstod det nu heller ikke negativt...men jeg kan godt se på mit svar at det kunne lyde sådan...god søndag B) B)