Kan jeg få dansk sprog på min Galaxy note 10.1 købt i udlandet?

maria

New Member
Hej, jeg har været så heldig at jeg har fået en Galaxy note 10.1, da jeg var på ferie i udlandet. Men jeg Kan ikke lave sproget om til dansk. Det er android 4.1.1 der er på den, kan det være på grund af at der ikke er lave at dk version, at jeg ikke kan lave den om til dansk.. håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Høy

New Member
Jeg har ikke personlig erfaring med enheder fra udlandet, men er der ikke mulighed for dansk inde under sprog-indstillinger?
Det har ikke noget at gøre med Android-versionen at gøre...

hvor har du købt den henne? Hvis du feks bestiller en Nexus via Google Play er der nemlig dansk sprog (ved godt at du ikke har købt den der)...

maria

New Member
hej, jeg kan ikke vælge dansk i sprog-indstillinger. jeg kan kun vælge 9 forskelige sprog (asien).
Den er købt på Filippinerne. Min bror købte også en tablet dernede (ukendt Kina-mærke) Med samme version som min, men hans kan godt laves dansk.

tnfsdk

New Member
Du kan sagtens få DK sprog på din tablet :). Det er nemlig det smarte ved Android ;). Alle software pakkerne til de forskellige enheder kommer med forskellige sprog i, ie at der findes en Nordic version, med de skandinaviske sprog, European; med de europæiske etc :)

Gå ind i Settings - About og fortæl mig "Modelname" og Software version og så kigger jeg på det :)

ollersen

New Member
B) :) :-(

http://www.appsandroid.dk/joomla/fa-dansk-sprog-pa-din-android-mobil-eller-tablet.html

hej ja det abs virker fint på min mobil

Hej jeg kan ikke få Samsung galaxy s5 købt i Kina til noget på dansk, kan du hjælpe mig oplysninger er: model SM-G9006V Android v 4.4.2 baseband version G9006VKU1ANCD build nummer JDQ39.G9006VXXUAMDL håber at du kan hjælpe