Kan ikke lave backup (Sony Bridge for Mac)

Jeg kan ikke lave backup af min telefon. er en Sony z4 Compact der køre med Lollipop 5.0.2, og ville gerne lave en backup så jeg kunne gå tilbage til kitkat.
Der kommer bare røde krydser.
Developer usb dims er slået fra da jeg i første omgang troede at dette var problemmet

Nu har jeg jo kun haft den i 2 uger, så er selvfølgelig begrænset hvor meget jeg mister ved en gendannelse, ville bare gerne undgå at skulle installere og indstille alle programmer igen :huh:
Det går der nemt en dag eller to med<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/04/ScreenShot2015-04-30at6.37.02PM.png">ScreenShot2015-04-30at6.37.02PM.png</a></li></ul></div>

nu har jeg fået tudet ørene fulde i mine mange år som iPhone ejer at android var åhh så åbent.
er der så ikke en mulighed for at mounte telefonen som en "extern harddisk" og derved overføre de ting jeg vil gemme?
Denne mulighed er der mange af når en iPhone er jailbreaket.

johndoe

New Member
Ved du hvad, Henrik, jeg synes at du skulle smutte tilbage på ios platformen, for Android er øjensynligt ikke noget for dig.

The One. Swifted.

Ved du hvad. er faktisk glad for min android telefon.
Nu mangler jeg bare at finde et android forum som er aktivt og hvor man rent faktisk kan få hjælp med sine problemer.
Hyg jer med jeres 2-4 indlæg om dagen. Gaaaab

klintoe

New Member
Henrik, root og developer dims er ikke min stærke side, vil blot anbefale ikke at bruge backup ved gendannelse, da man ret ofte får små problemerne overført.. Selvfølgelig kan man have kontakter, kalender og billeder liggende i skyen, men resten ville jeg personligt undlade :)

johndoe

New Member
[quote="Henrik-Sommer-facebook" post=13957]Ja får jeg brug for, høre du også er moderator på mobildebat.dk :(
Har hørt historier om dig.
Og de holdte stik![/quote]
Jeg er ikke Moderator på Mobildebat. Ikke mere, efter at jeg selv valgte at stoppe. Men spørg Moderator teamet på Mobildebat om hvilken person jeg er. Det er jeg ikke spor bange for at du gør.

Og mht disse historier: Jeg sover ganske roligt om natten.

Henrik, du skal være velkommen her på siden. Men personangreb er mit liv for kort til. Jeg har prøvet at hjælpe dig venligt og ordentligt, men har kun fået utak fra din side.

Resten kan vi tage over PB

The One. Swifted.