Justfone

jmolholm

New Member
Er der nogle her på boardet der kender til Justfone?

Hvordan er de som udbyder, er deres data net stabilt, er der bøvl med deres regninger de sender ud til folk

jeg kom forbi dem da der var en her i forummet der havde et spørgsmål om noget som de kunne tilbyde nemlig Vis altid nummer... hvordan det så end virker? !!!

som sagt er der nogle der har haft oplevelser med dem gode såvel som dårlige :)

annika

New Member
Hvis du søger på Justfone på google vil du finde mindst 1 forum med rigtigt meget om dem.. inkl Franks deltagelse.
Den er startet af Frank, som bla også stod bag Telmore og Bibob som noget af det sidste.

jmolholm

New Member
Ja det er rigtigt Annika :)
men var også interesseret i om Androiderne her havde erfaringer med dem ():

Jeg har været på både trustpilot og div andre sites.. der har Justfone fået rigtig gode anmeldelser jeg har en rimlig god mavefornemmelse om dem... :)

jmolholm

New Member
Lige præcis det er det han hedder :)

Jeg har så taget springet og er blevet medlem af JF familien... har valgt abonnementet hvor jeg har 7 timers tale og 10 Gb data og de obligatoriske fri sms/mms

jeg giver en melding om hvad mine oplevelser med dem bliver o))

buch

New Member
[quote="Jmolholm" post=13154]Lige præcis det er det han hedder :)

Jeg har så taget springet og er blevet medlem af JF familien... har valgt abonnementet hvor jeg har 7 timers tale og 10 Gb data og de obligatoriske fri sms/mms

jeg giver en melding om hvad mine oplevelser med dem bliver o))[/quote]

Uhada det var våvet. Hvor kom du fra ? Glæder mig til at hører nærmere om dem.

<font color="#ff0000">Nye tilføjelser:</font> Har været inde og læse om dem og det ser umidelbart fint ud. De bruger TDCs netværk
og TDC har vistnok også spyttet lidt i projektet.
De reklamerer flot med at kunne vise hvem der ringer også hemmeligt nr.
( Har løst mit eget problem med hemmeligt nr.)

jmolholm

New Member
Lige præcis <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/forum/min-profil/830-buch.html" />Buch</a>

selvfølgelig er det deres vis nummer men som Frank Rasmussen selv siger de vil lægge vægt på at de ikke bliver de billigste mobilselskab men at de er dem der vil have flest features til deres brugere
Det er noget der kan gøre en lille dreng som jeg glad

jeg har ikke fået sim kortet endnu men den 4 feb. skulle jeg være kommet helt i stald hos dem...

buch

New Member
Det er sjovt du nævner det.
men at de er dem der vil have flest features til deres brugere
Det er noget der kan gøre en lille dreng som jeg glad

For jeg har altid undret mig over, at det fleste flytter rundt for at få så billigt et abb. som muligt i stedet for at se hvad får jeg for mine penge.
Mange features - God servive - gode og hurtige forbindelser - forståelige regninger og ikke mindst et selskab der er til at få fat i og med en god snak.
Jeg gir gerne lidt ekstra for et selskab der vil mig og min mobil og ikke <em>bare</em> mine penge. o))

jmolholm

New Member
jeg er fuldstændig enig.. jeg vil gerne give... lad os sige... 150.- for et abonnement forudsat der er <a href="https://justfone.dk/" />Justfone</a> features der minder om det <a href="https://www.telmore.dk/" />Telmore</a> har også en helt anden tilgang til det de har et abonnement til 250.- med 20 gb data 10 timers tale mener jeg det er du kan også købe bøger og sådan.

det er den vej jeg syntes vi skal gå grunden til det blev justfone er at de også har kø-funktion så hvis du ringer til mig kommer du i kø.. "du er nu nummer 2 i køen" det er mere sådanne valg jeg personligt er til.. men ikke desto mindre håber jeg teleselskaberne smider mere i mobil pakkerne af det hele både det Justfone agtige tilvalg men også telmores måde at fylde en abon. op med valg til film musik og spil

jmolholm

New Member
temmelig god dækning.. de kører på TDC's net :)

selvfølgelig vil der være huller her og der men imo tdc dækker bedre end de andre pga deres tidligere monopol B)

queen

New Member
[quote="Jmolholm" post=13172]temmelig god dækning.. de kører på TDC's net :)

selvfølgelig vil der være huller her og der men imo tdc dækker bedre end de andre pga deres tidligere monopol B)[/quote]
Det er der vist delte meninger om, mange har dårlige oplevelser med TDC,s net, andre gode, det kommer meget an på hvor man befinder sig.

For mig er der kun TT´s net der er optimal, både her i Randers C og i sommerhuset på Sjælland, jeg har alt for ustabilt net både med 3,s og TDC´s net, hvorimod TT kører super stabilt og god hastighed, så inden i skifter så test lige forbindelsen, og ikke kun på deres kort, da både 3 og TDC står som super dækning på begge mine adresser hvilket absolut ikke er rigtigt.

Og lad jer ikke forblænde af Frank R. han har virkelig haft problemer med opstart af JF. B)

jmolholm

New Member
Jo helt sikkert betyder det meget hvor man befinder sig i landet ;-)
Jeg bor helt ude vest på der har jeg personligt mere succes med TDC end med andre kører pt. På 3's net og Gud hvor jeg bøvler med det :-(
Men du har ret queen :)

buch

New Member
Hej Queen, så kom du op af stolen ( ha ha ). rat at se dig på banen. Bare sådan for almindelig oplysning. Hvad står TT for ?

Med hensyn til hvem der er bedst i dækning er der vist mange delte meninger, den diskution hopper jeg ikke på for ved det ikke, er ganske tilfreds med Telmore og ikke bare på dækning.

Queen så skriver du, Og lad jer ikke forblænde af Frank R. han har virkelig haft problemer med opstart af JF.
Var det muligt at du uddybede det lidt nærmere så man /flere ikke falder for hans tilbud.

Det undre mig lidt for han har da haft held med de andre og fået gode penge for dem

queen

New Member
Hej Buch - ja, man bliver jo nød til at strække benene engang imellem. :)

<em> Hvad står TT for ?</em>
Undskyld, men det er Telia/Telenor

Med hensyn til hvem der er bedst i dækning er der vist mange delte meninger, den diskution hopper jeg ikke på for ved det ikke, er ganske tilfreds med Telmore og ikke bare på dækning.
Nej, den er svær at deltage i, derfor er det eneste der hjælper, at prøve dækningen, evt. med hjælp af venner og familie, som bruger det net man evt. vil skifte til, hvis udbyderen altså lover god dækning hvor man bor, i modsat fald så er deres kort jo ok.

Queen så skriver du, Og lad jer ikke forblænde af Frank R. han har virkelig haft problemer med opstart af JF.
Var det muligt at du uddybede det lidt nærmere så man /flere ikke falder for hans tilbud.

Det er bestemt ikke en advarsel for at falde for hans tilbud, som han så også har ændret på en del gange, men kun at man selv undersøger sagen og ikke bare siger at når det er Frank R. så er alt godt :)

<em>Det undre mig lidt for han har da haft held med de andre og fået gode penge for dem</em>
Ja, der er ingen tvivl - han har/er virkelig dygtig, og brænder for sagen, men denne gang med TDC har det vist været noget sværere end han havde regnet med.
(Jeg sender dig lige en pb.)