Jelly Bean

Høy

New Member
fedt, og tak for info...det er ved at være et par dage siden at vi skrev at <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/877-jelly-bean-ruller-ud-til-google-nexus-s-nu.html" />Nexus S ville få Jelly Bean</a>, så rigtig super....er Jelly Bean cool nok?

gerthansen

New Member
Jeg synes ikke, Project Butter virker helt så smooth, som jeg har set det på videoer med Galaxy Nexus.
Jeg har installeret Google Now og det virker tilsyneladende godt.
Jeg søgte på PC'en omkring en campingplads, vi skal ligge på og så ploppede der en rutebeskrivelse op i informationsbjælken.
Et klik på navigations knappen og telefonen viste mig vej :-;

gerthansen

New Member
Hmmmm!!
Jeg vil lige høre, om andre har problemer med Jelly Bean på deres Nexus S.
Det forekommer mig, at processoren ikke rigtig kan følge med længere.
Den lagger og viser sort skærm, eller også vises kun baggrunden, uden iconer og widgets, indtil den lige har sundet sig!!
Desuden starter den op med standard tastatur efter at have været slukket.
Jeg skal ind og vælge Swiftkey3 hver gang.
Flere widgets skal også genstartes/findes igen.

Høy

New Member
Samsung har lavet en liste over hvornår der kommer opdateringer:
http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/938-bliver-min-samsung-mobil-tablet-opdateret.html

Og også en liste over <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/954-disse-samsung-enheder-vil-modtage-jelly-bean.html" />hvilke Android Samsung smartphones og tablets der modtager Android 4,1 Jelly Bean</a>.

gerthansen

New Member
Det sker *kun* når telefonen har været slukket.
Ikonerne til de forskellige apps bliver der, men widgets som bla. strømkontrol og Mobil Saldo Pro skal findes frem igen!

Høy

New Member
Hmm..står der på skærmen at den prøver på at åbne dem? Jeg ved faktisk ikke lige hvad problemet er, så jeg fisker lidt, og i de fleste tilfælde ender det op med en løsning :)

gerthansen

New Member
Jeg har widgets og almindelige ikoner sådan blandet mellem hinanden og efter en genstart(slukke telefonen og tænde den igen), er der tomme pladser, der hvor de var placeret.
Når jeg har fundet dem igen under widgets, virker de som de skal og indstillingerne huskes endda.
F.eks. husker Mobil Saldo alle indstillinger for operatør, telefonnummer og kode!!

Høy

New Member
det vil sige at du har opdateret den til Android 4,1,2?

Jeg kan se at der er andre med samme problem, dog uden at der er en fornuftig løsning...jeg kigger lige lidt videre...

tnfsdk

New Member
Har også haft problemet on/off på min SGS3 med Jelly Bean, men har så selv fundet fejlen og det er tilsyndeladende blevet bedre med den seneste svenske rom til lige SGS3.

gerthansen

New Member
De sidste to gange, telefonen er blevet genstartet, har der ikke været problemer med manglende widgets. Den er dog stadig langsommere, som da den kørte Gingerbread.
Det kan være, jeg hopper på LG Nexus vognen, når den dukker op! c",)