Jeg kan ikke downloade apps til min Garmin A10

pelle60

New Member
Jeg har en konto, men hver gang jeg vil dowmloade en apps,
meddeles det at der er ikke knyttet nogen Android-telefoner til denne konto.
Hvordan får jeg rettet det ?
Mvh Pelle60

Høy

New Member
Du har ikke tilknyttet en gmail-konto til din telefon under opsætninger. tryk menu og så find opsætninger. jeg har ikke selv en Garmin, men du kan også prøve at gå ind under indstillinger ved at trykke menu. Find kontoer og opret en Google konto inde i telefonen med de oplysninger du nu bruger til din gmail: http://www.appsandroid.dk/joomla/android-begynder-guide2.html?start=1
Jeg har haft et par stykker herinde hvor problemet løste sig selv inden jeg nåede at svare dem, så skriv lige om det virker, så enten kigger jeg eller en anden forbi her i moirgen.

pelle60

New Member
Jeg har fået oprettet en gmail konto på min telefon og jeg har synkroniseret med Google gmail og det virker, men der er stadig ingen telefon tilknyttet kontoen,
når jeg vil downloade fra android market.
Jeg er nybegynder, så hvad gør jeg forkert?
Mvh Pelle60

Høy

New Member
Har du sat den samme gmail til standard som du logger ind med på Android market? Hvis du har flere gmails på din telefon. Prøv eventuelt også en genstart.

pelle60

New Member
Tak for svarene og ja jeg kan logge ind på android market med min gmail kontos brugernavn og password, men der er stadig ingen enhed tilknyttet denne konto,
så jeg kan stadig ikke downloade.
Mvh Pelle60

Høy

New Member
Jeg undersøger det lige...jeg har ikke et svar på det, men som altid finder vi en løsning på et tidspunkt.

Høy

New Member
Det er ikke en betalings-app vel? får så mangler du jo en Google checkout?
Du har synkroniseret din gmail inde under "kontoer" på mobilen?
Prøv at gå til indstillinger-programmer-administrer programmer-her finder du Android market-ryd cachen og eventuelt afinstaller opdateringer (den instaler dem selv igen).

pelle60

New Member
Jeg har kun prøvet at downloade gratis apps på denne hjemmeside.
Ja jeg har synkroniseret min gmail inde under kontoer på mobilen.
I administrer programmer har jeg noget der hedder Marked og det kan afinstalleres, og der har jeg ryddet cachen, jeg har også noget der hedder opdateringssystem for marked, men der kan jeg kun rydde data og cache,
Mvh Pelle60

Høy

New Member
OK. Jeg har fundet flere på Google med samme spørgsmål, men ikke et eneste svar. Er det en helt ny mobil? Jeg tænker om du har været igennem de opsætningspunkter der er med sprog, mail osv? Altså hvis du har oprettet en gmail på telefonen, synkroniseret, og logget dig på Android market med den samme konto, så burde det virke....det er bare sådan man normalt gør.
Har du mere end en email på telefonen? hvis du har, så er der en af dem der er din standard konto. Jeg tænker at du så har logget på Android market med den der ikke er standard.....
Det er normalt en meget simpel procedure uden det problem du omtaler, bare så du ikke tror at alt er så bøvlet.
Du kan fint surfe på Android market, men ikke downloade når du trykker på "installer" selvom du er logget ind???? hvis mobilen er helt ny kunne du nulstille den og starte forfra, men vent lige til i morgen...jeg prøver lige at lede videre, men de eksempler jeg har fundet da har det løst sig selv.....

pelle60

New Member
Jeg må have været lidt sjusket med opsætningen efter den første nulstilling, da jeg havde købt telefonen, så jeg nulstillede simpelthen telefonen igen og foretog en meget nøje checket ny opsætning af gmail m.m. og gik derefter ind på android marked med min telefon og det virkede, jeg kunne downloade et par gratis apps, derefter prøvede jeg på min computer og jeg kan nu downloade apps til min telefon, så alt er i den skønneste orden.
Jeg vil gerne sige tak fordi du har brugt din tid på at hjælpe mig.
mvh Pelle60