Jeg hedder Morten Høy, og er Androide!

Høy

New Member
Jeg har oprettet denne tråd, da jeg synes det kunne være lidt interressant at lære hindanden lidt bedre at kende. Jeg regner med at vi skal have med hinanden at gøre i rigtig mange mange år :)
Nuvel. Jeg hedder Morten, er i midten af trediverne, og jeg startede sidst i august 2010, med at bygge dette site op. Til dagligt bor jeg i Vejle. Jeg har en datter jeg ikke ser, en søn på snart fire år, som jeg ser så meget jeg kan, og snart en ny på vej.
Til dagligt har jeg de sidste par år været på revalidering (omskoling). Delvis på grund af ADHD, og delvis på grund af rygproblemer.

Jeg startede websiden mere som en hobby, og beøgstallet har været overvældende. Mit fremtidige mål med siden er at lave Danmarks bedste Android-hjemmeside (ja, ja. Så en af de bedste da). Der er flere gode danske sider derude, men jeg tror jeg har fundet en niche som er brugbar.
Det er ihvertfald den første danske side som benytter sig af "ikke market kategorier", og jeg har heller ikke set nogen med både egne QR koder, screenshots, og direkte links til Android market.
Til dagligt bruger jeg 4 timer på websiden.

Jeg har altid dyrket Taek-won-do/Thaiboxing, og da jeg var yngre stod jeg nærmest på skateboard under aftensmaden. Udover det skriver jeg digte (jaja, jeg ved det).

Nå, det var lidt om mig. Nu regner jeg med at du fortæller lidt om dig ;)

agubba

New Member
hej jeg hedder daniel og er 12 år gammel, og har haft android i 1år B).

Udover jeg kigger på diverse mobil sites i min fritid, går jeg også til svømning det har jeg gået til 6år ialt og og spiller også i et orkester derr spiller jeg på en bariton (en bariton er et blæse instrument ligesom en tuba B).
udover det går jeg også til badminton en gang om ugen.
I min hverdag hvor jeg keder mig spiller jeg et spil der hedder roblox :).

Det var så lidt om mig B).

Hilsen Daniel

Høy

New Member
Hej Daniel. Velkommen til. Ja ja det har jeg sagt til dig før. Det virkede bare som en god idé at gøre det igen, når nu du var så flink og præsentere dig.
Ps. Jeg har svaret på din mail.

agubba

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Hej Daniel. Velkommen til. Ja ja det har jeg sagt til dig før. Det virkede bare som en god idé at gøre det igen, når nu du var så flink og præsentere dig.
Ps. Jeg har svaret på din mail.</blockquote>

Tak for det B)

vedrørende den mail ved jeg godt at du har svaret og har alerede skrevet en test af et spil der hedder papiriver men har ikke sendt den til dig ednu :)