Ingen kontakt til Galaxy tab

queen

New Member
ja, det svar fik jeg også et par gange inden jeg fik at vide at der var en ny version ( alt inden for en times tid) :)

queen

New Member
Måske ikke den eneste, men de fleste (incl. mig selv) har nok opdateret til 2.3.3 enten på den ene eller anden måde. :)

sonjor

New Member
harald@nymosegaard: Nej du er ikke alene - jeg er også stadig i den situation. Jeg tror, jeg på mandag vil ringe til Samsung support, som gav mig oplysningen om uge 29.

sonjor

New Member
Så har jeg talt med Samsung support, men fik bare besked på, at der nok var noget i vejen med min Galaxy tab.
Opdateringen var kommet i løbet af uge 27-28 eller 29.
Jeg må nu nok sige, at jeg havde indtryk af, at ham jeg talte med ikke havde meget forstand på det - jeg spurgte efter en anden, men han sagde, at han havde spurgt hende mens jeg ventede. Konklusionen blev, at jeg skulle køre til Odense - mere end 100 km - for at de kunne se på den. Den er købt over internettet hos Wupti.com, så der er næppe megen hjælp at hente der, men jeg prøver da om lidt.
Indtil videre har jeg ikke lyst til en Odense-tur, såh.. der er jeg nået til.
De behandlede mig nu nærmest også lidt nedladende synes jeg. Fik at vide, at jeg på Samsungs hjemmeside skulle hente Kies, og så tilslutte med USB-stikket - HA-HA.
Er der nogen her i forum, der mener, at der kan være noget i vejen med min maskine ??

Sonja

sonjor

New Member
queen
ja det må du så tro.
Jeg har i mellemtiden talt med Wupti.com, som sender et label til at sende den ind - fragtfrit - til rep., så nu afventer jeg.

Høy

New Member
Stærkt...jeg er dog sikker på at problemet ikke er ved din computer. Der er virkelig mange der bare ikke kan få Samsung Kies til at virke...Samsung må virkelig snart tænke på OTA opdateringer :p

janholbo

New Member
<strong>sonjor skrev:</strong>
Konklusionen blev, at jeg skulle køre til Odense - mere end 100 km - for at de kunne [/q]

Det glæder mig, at Wupti har sendt dig en retur seddel.

Jeg ved ikke, hvor dubor, men jeg regner med et ellerandet sted på Fyn?

Jeg flytter tilSvendborgpå mandag, så hvis det er tæt på Svendborg kan vi mødes i byen og så viljeg gerne kgge på den for dig. Du kan sende mig en pm eller en email på janholbo@gmail.com

Mvh

JanHolbo

sonjor

New Member
JanHolbo
Jeg bor i Holsted (ml. Kolding og Esbjerg) og på mandag kører jeg på 1 uges ferie, men ELLERS TUSIND TAK FOR TILBUDET !!

Sonja

Høy

New Member
PM er først understøttet på det nye site....fandme ellers flinkt af dig janholbo....virkelig et flot tilbud.
Sonjor: du må have en rigtig god ferie.

Høy

New Member
<strong>Guldager skrev:</strong>
<blockquote>Men HVORNÅR kommer den ny hjemmeside?!!!</blockquote>
den er faktisk mere eller mindre færdig...jeg kommer til at arbejde lidt på den imens den er online dog...jeg venter bare på at jeg har en 12 timer i et rap hvor jeg kan få det ordnet, og så tager jeg resten løbende over den første uge.

janholbo

New Member
<strong>sonjor skrev:</strong>
Konklusionen blev, at jeg skulle køre til Odense - mere end 100 km - for at de kunne [/q]

Det glæder mig, at Wupti har sendt dig en retur seddel.

Jeg ved ikke, hvor dubor, men jeg regner med et ellerandet sted på Fyn?

Jeg flytter tilSvendborgpå mandag, så hvis det er tæt på Svendborg kan vi mødes i byen og så viljeg gerne kgge på den for dig. Du kan sende mig en pm eller en email på janholbo@gmail.com

Mvh

JanHolbo

sonjor

New Member
Janholbo:
??? dette indlæg skrev du også for 2 dage siden ??? :rolleyes: Tak for det, men det er også besvaret
Sonja

Høy

New Member
Det er ikke janholbo der har skrevet det indlæg. jeg har været ude for det 3 gange før, og jeg er sikker på at fejlen ligger her i forum. Læg mærke til stavningen....