• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Ingen Firmware hvad gør jeg ?

Hej jeg har købt en S3 der var rootet af en kammerat som jeg så har haft udlånt min ven ville så være så "flink" og gendanne telefonen så den var tøm for apps data mm. resultatet i form af han ikke ved hvad han har lavet er han har slettet den rootede firmware fra telefonen så den intet har på overhovedet så jeg har en telefon der viser ( Samsung Galaxy S3 GT-I9300 ) hvilket er det første den viser når den normalt bliver tændt den kommer så bare ikke videre derfra udover dette kan jeg sætte den i download tilstand og intet andet så står lidt på bar bund hvad jeg lige gør selvfølgelig har jeg googlet mig frem til noget med Odin og sådan nogen ting men ville være rart og have en "Dansk fortælling" af hvad jeg skal gøre og evt have links til standard firmware eller en rooted firmware og guide fordi lige ligger den bare og samler støv hvilket jeg synes er pænt irriterende håber på der er nogen der kan hjælpe vis jeg ikke har smidt info nok om hvad og hvorfor så spørg endelig indtil hvad i mangler for at kan give et svar Mvh Simon