Ikke registrerede brugere

jmolholm

New Member
Jeg har tænkt over noget her de sidste par dage om de Ikke registrerede brugere...
Jeg har lagt mærke til at hver dag jeg logger ind er der aldrig mindre end 130 Ikke registrerede brugere ..

min tanke er kunne vi få dem her ind ved at låse for dele af alle tråde i forummet?

F.eks. man kan se den første indlæg.. og så ikke mere hvis man vil læse resten af tråden skal man registrere sig som bruger

lyder det åndsvagt?
jeg mener AA er jo dk's største android forum og kunne vi få flere ind på sitet... ja i ved hvad jeg mener ;-)

lige mens jeg har jer... syntes det er lækkert at se forsiden er blevet meget levende der er tit nye artikler og nyheder som er relevante for os alle her inde det er dejligt "spot on"

det var lige mine 50 cents for denne gang :)

johndoe

New Member
Måske kunne man gøre links til en del af forummet som ikke kan ses som ikke-registreret?

Eller en nag-screen med en reklame på der spærrer for noget af skærmen og som skal fjernes for at læse forummet. Så kunne man under det skrive at hvis du gerne vil slippe af med denne reklame, så registrer dig som bruger.

jmolholm

New Member
Ved ikke lige med en nag screen JohnDoe.. personligt har jeg selv hadet dem og tit valgt at droppe den site der brugte dem, men det er nok bare mig ;-)

men det med at link er lukket land den tror jeg er god..
Hvad siger du Høy ?

Høy

New Member
jamen ideen er god og jeg har tit tænkt på det samme, men vi mister for mange besøgende fra Google ved at gøre forummet utilgængeligt for offentligherden da Google´s robotter så heller ikke har adgang, så den er lidt svær at få til at gøre op...vil lige under søge hvor meget det betyder hvis man f.eks kun viser halvdelen af et svar og så skal man logge ind for at se hele indlægget feks..

Problemet er at hvis vi gemmer indlæggende, så vil dem der søger efter det ikke kinne finde indlæggende på google...

Ja forsiden er blevet mere lækker, der er dog i de sidste 5 år blevet publiceret samme antal artiker som nu, men jeg tror at de var sværere at få øje på førhen..

Høy

New Member
Hov forrsten det nummer besøgende i kan se oppe i hjønet er ikke kun her fra forum, men det antal brugere der bare har været her på AppsAndroid.dk i løbet af de sidste 60 minutter, så den snyder lidt:)

jmolholm

New Member
Ahh okay.. troede du var blevet mere aktiv på forsiden ():

om det er for den sidste time eller lige her og nu der er så mange brugere er jo bare kanon godt o)) jeg tænkte bare at vi på en eller anden måde kunne få dem ind i folden her på AA

så vil det som JohnDoe jo nævnte være en rigtig god løsning der kan man stadig søge på google men ikke få lov til at se alt... hvis jeg har forstået det ret...

Eller man kan åbne for gæste-posts på den måde kan man stadig være en del af fællesskabet og med tiden vil de fleste nok vælge et "medlemsskab"

johndoe

New Member
Jeg tænker at hele forummet kan være frit tilgængeligt, blot links kan være spærret, så hvis man vil følge et link så skal man være logget på.

Og så slå et slag for at lave små indslag med tips og tricks som man bare MÅ læse. :) Og der skal så være linket til dem...

The One. Lollipop'd and Swyped

jmolholm

New Member
Har faktisk været på en udenlandsk forum engang hvor alle links, billeder, og videoer var spærret af.. man kunne se hele forum på nær de før omtalte ting - og hver gang man skriver noget i forum (okay ikke hver gang men tit!) har man enten en af disse tre ting med i sit indlæg

Men jeg kontakter en god ven som laver hjemmesider og laver søgeoptimering for firmaer og hører ham hvordan man kan det uden at ødelægge ens pagerank
Selvfølgelig kun hvis du siger god for det Høy ?

Høy

New Member
Jeg vil kigge nærmere på det i foreslår, og Jmolholm, pænt af dig at tilbyde, men vi en søgemaskine ekspert tilknyttet til sitet (han ejer faktisk 33% af AppsAndroid.dk), og et af hans firmaer lever af at lave netop dette ...men men det skader jo ikke at få gode råd, så hvis han skulle have nogle forslag til dette, så tager jeg da med kyshånd imod :)

Jeg kan nemlig sagtens se fordelen i det i begge foreslår, så helt klart en rigtig go ide der skal undersøges nærmere...