• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

ICS

Cool... g-hver. Spiller det bare eller havde du forventet mere? Nu tænker jeg på at der jo har været meget i medierne, herinde også, om ICS, og så kunne man måske have skruet sine forventninger op? Har du ansigt genkendelse?

Ansigtsgenkendelse har jeg ikke.
Der mangler simpelthen dette menupunkt under "Skærmsikkerhed"
Men jeg kan nu lave panorama billeder og sådan generelt har jeg fornemmelsen, at alt foregår lidt hurtigere.
Det nye galleri, er ikke så *smart* som det gamle, men det er vel Apple's skyld.
Dog fungerer galleriet nu meget hurtigere!!

Havde jeg forventet mere?
Der blev skrevet om fornemmelsen af en helt ny telefon og så langt vil jeg ikke gå.
Dog er der alligevel så meget nyt, at man simpelthen er nød til at *lege* med den igen, for at finde og udforske ændringerne.
Det alene er vel nok, til at øge spændingen, for fremtidige opdateringer! ;-)

Jeps. Det var grunden til at jeg spurgte, da den guide du har brugt her på siden, de oprindelige ophavænd, har nemlig fundet ud at smide det over på Nexus S... Altså ansigts genkendes...

[quote="TNFSDK" post=6472]Gh, faceunlock er KUN til Galaxy Nexus. Men det er lykkedes folk at rippe filerne ud af den, så det også kan virke på galaxy S2, men skal stadig hentes seperat[/
Nope.. Der er også til Nexus S.

http://www.androidcentral.com/want-face-unlock-your-nexus-s-grab-it-forums
Tror nu heller ikke at det er en feature jeg vil bruge i det daglige. Så ville jeg hellere have fingeraftrykslæser ligesom på min PC..den er ret sikker.

[quote="Høy" post=6475]Nope.. Der er også til Nexus S.[/quote]

Ikke officielt fra Samsung/Google's side. Der er det GNex der er understøttet på grund af 2MPix front kamera. MEN face unlock kan uofficielt installeres nu her fordi filerne er hentet ud af GNex.

Nu har jeg jo en Nexus og Face unlock er ikke noget specielt... Jeg skifter lidt imellem at slide open, eller direkte ind!! (altså, når jeg trykker på tænd/sluk knappen, så ryger jeg direkte ind i mobilen...

Det smarteste på ICE er, at jeg kan lave mapper, ved bare at trække et ikon oven på et andet, osv... og derefter give mappen navn....

Ellers er den vildt smooth, hurtig og selv i gallerier, hvor jeg kun bruger Picasa, så kommer billederne med det samme :)
Den havde også Google musik fra starten, men det kræver selvfølgelig en godkendelse! Hvor Musik første gang skal tro du er i USA, før det virker.... Jeg brugte Tunnelbear, nemt og hurtigt :)

Kameraet er ikke er noget specielt.. det er ok.. men kan tage vildt hurtigt billeder, lige så hurtig du kan trykke :)

Dataforbrug kan også styres uden nogen App.. Hvor du kan sætte en grænse, endda for hvert enkelt program!!! Du kan også se dit Wifi forbrug... Både totalt, men også for hver enkelt program.. SMART :)

Går man i programmer/applikationer, så kan man slette programmer ved bare at holde Applikationen nede og trække den op i toppen! Man har faktisk 2 muligheder, enten at ligge den på en af dine sider, eller i toppen og slette den!!

Hvad er der ellers......

Nå jo, når man oplader, så skriver den f.eks "oplader 86%" på låseskærmen...

Og seneste programmer, er også blevet meget smartere.. Den har fået en genvej i bunden, ved siden af forrige og hjem tasten... Hvor man f.eks. kan fjerne en seneste app, ved at trække den ud til højre...

Men størrelsen 4.65 er lidt stor.... synes 4.3 er max... selvom man hurtigt vender sig til det :)

Klintø: hvad siger du til at tage et screenshot eller to, og så jeg laver en lille artikel ud af det? Jeg har selvfølgelig glemt at skrive mig op, så der går nok et stykke tid inden jeg selv får ICS imellem hænderne.
g-h : må jeg bruge det du har skrevet også?

Nu har jeg haft en del HTC mobiler, hvor fedtede fingrer kunne ses inden jeg rørte ved skærmen, men ikke på Nexus! Der er der langt mellem fedtede fingrer...

Og sollys, nu tjekkede jeg den lidt igår, hvor det selvfølgelig ikke er sommer og høj sol... Men ved fuld skrue på lyset, var alt helt tydeligt :) Om det er den buede skærm, eller noget andet, ved jeg ikke, men uden tvivl den bedste skærm jeg har testet uden dørs :)