• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

ICS

Hi

Jeg har lige oplevet enhver Android bruger´s mareridt - Ota update med ICS juhuu - den går ingang med at installere ber om en genstart -jeg genstarter - der er ingen update har stadig 2.3.6 wtf - kan se den har downloaded ca 135 mb men hvordan får jeg adgang til at installere den manuelt og hvor ligger filen ???

Nogle kloge hoveder ???

Hvilken mobil sidder du med i hånden da? jaja, det er jo nok en Nexus af en slags :) prøv at gå ind i indstillinger - om telefonen - software/opdateringer og så kontroller nu. Det kunne godt virke som om at den har hentet filen, men bare ikke installeret den..

Jeg har også prøvet at opdatere den via Kies - problemet er bare at den ikke kan "tale" sammen med Kies - så jeg prøvede med min kones en Samsung Galaxy I9000 og der var ingen problemer - men min Nexus S vil den ikke kendes ved

Når jeg slutter den til Kies - går der ca 1 minut efter slå usb- lagring (på tlf) til
før der popper en meddelse op ang flytbar disk - opgaveliste hvad ønsker du at gøre standard Windows meddelse

Har en syg søn så har ikke lige fulgt med.. Er der bremset for opdatering da? For det forklarer jo en del hvis det er tilfældet.
Det burde ikke være nødvendigt at bruge Kies. Nu er det lang tid siden jeg testede Nexus S, så jeg kan ikke huske med hensyn til Kies. Når du kigger i din app-drawer har du der et Kies symbol? Det er jo en ren Google mobil og jeg kan ikke huske om det overhovedet er muligt at forbinde den via Kies... Trods det er samsung. H
hvilken teleudbyddr har du?

jeg hører lige en ven ad i morgen der har en nexus S, for jeg kan ikke huske det, men jeg er ret sikker på at der ikke er noget samsung software installeret så du kan bruge Kies.

Ja det ser ud til at der er bremset for opdatering på en eller anden måde - har downloaded updaten - ved bare ikke hvor den ligger og hvordan jeg får den aktiveret den

Ang Kies giver det mening hvis der ikke er installeret noget samsung software på Nexus S :(

Der er selvfølgelig andre muligheder at installere den på. Der er en guide på forsiden men det kræver lidt viden. Du kan ikke tilgå filen, altså den fil du har hentet. Nu forstår jeg hvad du mener. Om du kunne finde den og så installere den...

Hi

Jeg har nu fået ICS - bl.a via jeres guide - kunne nemlig ikke downloade via jeres link eller originallinket telefon blev ved med at sige "download mislykkedes" - men brugte så min pc - kobléde den via kabel til pc og downloade direkte ind i Nexus /download (omdøbte filen til update.zip) og kørte så guiden og vupti ICS JUHUU

GOD JUL

Fedt. Kan se at jeg har glemt at skrive "pc" i sætning "overfør pakken fra pc til den interne hukommelse.... ".. Du skal nemlig gøre som du skriver.. God jul til dig også.

Der går heller ikke lanmg tid inden vi får den officielle opdatering til vores SGS2, mindes Samsung snakkede om at den var klar allerede i januar, eller ihvertfald første kvartal.

Samsung har meldt ud at Galaxy S2 får ICS I q1 2012, men der er allerede en 4.0.3 leak ude på nettet. Venter selv på at de får klaret de sidste par bugs og så skal den da prøves.