Hvordan tømmer jeg min telefon for billeder ??? Sony LT26i

Hej
Jeg havde for nyligt et job i massivt regnvejr, hvor jeg og min fået min telefon (Sony LT26i) fik vand indenbords. Jeg er helt ok :) men dette har nu resulteret i, at 1/3 (eller ca. 2 cm.) af højre side af min touchskærm ikke virker længere.
Jeg har efterfølgende fremskaffet en ny Sony Aqua M2 og fået flyttet alle kontakter, sms, musik og video m.m. over på den nye telefon.
Nu kommer min problemstilling så: Jeg har ca. 300 billeder der ligger på "Internal Storage", og af en eller mystisk årsag (i hvert fald for mig) så kan jeg ikke finde dette lager, når telefonen er koblet til pc´en.
Jeg har forsøgt at hente "Xperia Transfer", hvilket lykkedes, men jeg kan ikke aktivere programmet da "ok"-knappen for at acceptere Sony´s betingelser, er placeret i den "døde" zone på touchskærmen.
Jeg har ligeledes forsøgt at genstarte telefonen, men igen er "ok" knappen for nedlukning, i samme område.
Der er bare enkelte skærmbilleder der ikke roterer på skærmen, hvor andre gør.
Er der nogen der har nogen tips til hvordan jeg får dette løst, jeg vil være træt af at sende alle billeder som mms eller mail.
Svar udbedes
Hilsen Karsten

Ved godt det ikke løser dit problem nu, men jeg har altid haft dropbox kørende for at tage ekstra backup af mine billeder og film på telefonen. virker på alle platforme.

peterh

New Member
Installer Dropbox og Google drev og aktivere automatisk backup, så tager de backup af alle de billeder du har liggende på mobilen.