Hvad siger i til det nye forum?

Høy

New Member
Selvom det er med blødende hjerte at jeg ødelægger hele vores farveskema her i forummet, gør jeg det selvfølgelig med glæde (atjuu) for de dejlige brugere...så lad mig høre om farven er god nok nu...det tager kun 2 minutter at skifte til en anden blå så har i en bestemt blå det skal være så stik mig HEX på den...

queen

New Member
Absolut meget bedre, og i mine øjne mere "ordentligt" at se på :) :)

Dette er kun lige en bemærkning; ():
Jeg kan så godt lide, at man kan se det er et link, enten ved, at der kommer en hånd m/en pegefinger frem når man har curseren hen over linket eller det bliver understreget.

(her på siden) Har jeg har aldrig haft den tanke, at farven var andet end en oplysning.
Har virkelig savnet, at kunne gå til det sidst indlæg uden, at skulle gøre det manuelt. ups ups !! B)

johndoe

New Member
Jeg synes det ser rigtig godt ud nu, og faktisk synes jeg at farven på links'ne passer overraskende godt ind i farveskemaet. <em>Hvis</em> du gerne vil lege lidt med farven kunne du jo evt måske få den til at passe lidt mere over i den grå der bliver brugt. Men igen, hvis folk ikke ser det som et link, ja så bruger de det ikke.

pixeline

New Member
Har lige skrevet et indlæg i 'Generel Android' om markering af nye indlæg i Tapatalk ... kan godt se det hører til her - Sorry!

pix

Swyped ✔

Høy

New Member
Pixeline du er tilgivet.. I tapatalk kan du via menuen trykke på "ulæste indlæg", er det ikke det du mener?

pixeline

New Member
[quote="Høy" post=13781]Pixeline du er tilgivet.. I tapatalk kan du via menuen trykke på "ulæste indlæg", er det ikke det du mener?[/quote]
Det er nok fordi min indstilling generelt er på 'tidslinje' (uret), men jeg prøver at gå ind via 'ulæste' i stedet for ... Tak :D

Swyped ✔