Hvad siger i til det nye forum?

queen

New Member
[quote="Høy" post=13455]@ueen hvis du er rigtig sød så kan det være jeg flytter det over i højre side.. Kan godt se hvad du mener.[/quote]
Dejligt - men Høy, jeg er da altid rigtig sød (): ():
(syntes jeg da selv) B)

buch

New Member
[quote="queen" post=13456][quote="Høy" post=13455]@ueen hvis du er rigtig sød så kan det være jeg flytter det over i højre side.. Kan godt se hvad du mener.[/quote]
Dejligt - men Høy, jeg er da altid rigtig sød (): ():
(syntes jeg da selv) B)[/quote]
Godt du holder øje med mig
Fedtemås, så får du måske din vilje :) :) :)
Det er nu altid dejligt at møde søde, venlige, kloge og tjenstvillige medskribenter. o))

queen

New Member
Bare for i kan se jeg ikke fedter (): ():

I mine øjne virker det underligt, at man nogle af de "det vigtige" ting med en farve, som næsten ikke kan læses,
Høy - forstår du hvad jeg mener ??? :)
<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/02/screenshot.3-2.jpg">screenshot.3-2.jpg</a></li></ul></div>

Høy

New Member
[quote="queen" post=13526]Bare for i kan se jeg ikke fedter (): ():

I mine øjne virker det underligt, at man nogle af de "det vigtige" ting med en farve, som næsten ikke kan læses,
Høy - forstår du hvad jeg mener ??? :)
[/quote]
Mener du at den farve vi bruger til links er svær at læse eller er skriften for lille?

queen

New Member
[quote="Høy" post=13578]
Mener du at den farve vi bruger til links er svær at læse eller er skriften for lille?[/quote]
Det er den blege farve som dårligt kan læses, og for mig er disse væsentlige, og f.eks. ikke<font color="#bbff88] skrevet[/color]<strong> af</strong> [color=#bbffbb">Høy</font>, som er tydelig i højre side.

Altså alt det der står med den "blegfiset farve" er væsentligt i mine øjne B)

Får vi ikke snart en stor skrift i disse svar felter????
Skulle skrive en pb , jeg må desværre opgive at svare tilbage, da de bogstaver er så små og gnidret, at jeg dårlig kan læse hvad jeg skrev.

Er det ikke lidt "tungt" at man mere end den sidste svar med når man Quoter??

Nå, det var så kvoten for idag :) :)

queen

New Member
Hvis det bare så vel. har lige prøvet - nej der er ingen stor skrift hos mig :-(

Men, men - artiklerne er flyttet til højre side, dejligt :)

Høy

New Member
My queen prøv at tømme cache i din browser. Teksten er ihvertfald stor ved mig nu i selveste editor (det ville du gerne ha), eller er jeg helt gal på den at du ikke spurgte om det? Tekst og links ude på forsiden af forum vil også blive større i løbet af ugen (.

Høy

New Member
Kan se at johndoe også nævner link farve.. Er den for svær at se? Altså skal vi skifte til en anden farve?

johndoe

New Member
Man forbinder bare ikke grøn med en link farve. Det er mere blå, jeg ved godt at det falder lidt uden for farve skemaet

The One. Lollipop'd and Swyped

queen

New Member
[quote="Høy" post=13689]My queen prøv at tømme cache i din browser. Teksten er ihvertfald stor ved mig nu i selveste editor (det ville du gerne ha), eller er jeg helt gal på den at du ikke spurgte om det? Tekst og links ude på forsiden af forum vil også blive større i løbet af ugen (.[/quote]
My Dear Høy, thank you so much, the Queen is very, very happy ():

jmolholm

New Member
Som JohnDoe siger.. linkfarve er altid <font color="#0000ff]Blå[/color] ikke [color=#90EE90">Grøn</font>

Vil ikke sige det er lov :) men nærmere en uskreven regel ;-)

Mener det er noget med at det er nemmere at se blå på forskellige bagrunde... på nær de mørke...

EDIT
Øv kan ikke huske BBkoden på den grønne farve vi bruger herinde ))