Hvad siger i til det nye forum?

Høy

New Member
Lidt input til det nye forum ville være super fedt...er det for forvirrende? Er teksten for lille osv...menuen mangler over forummet, men den kommer tilbage igen...

palleppe

New Member
Man kan ikke bruge forum fra mobilen man kan ikke skrive nye indlæg fordi der hvor man skriver er det fyldt op med de dersens Android hovedet og menuen mangler øverst i forummet og knapper hvor der står besvar osv ligger i en stor pære vælling.

buch

New Member
Jeg oplever ikke det som Palleppe skriver om på mobilen.
Udseenet på mobil og Tablet er ikke ens. på Tablet er det hele med, men ingen af stederne kan man vælge sidste emner. ellers ikke mere lige nu.

peterh

New Member
Jeg oplever det samme som palleppe. på en mobil ligger knapperne oven i hinanden og så mangler vi den forum menu som vi havde før o)) og så burde i lave farven på links om i artiklerne. de er sorte og det giver ingen mening :-(
ellers fedt design men ved ikk helt om forummet burde vær som før jeg har lidt svært ved at hitte hoved og hale i det som det ser ud nu.

buch

New Member
[quote="PeterH" post=13371]Jeg oplever det samme som palleppe. på en mobil ligger knapperne oven i hinanden og så mangler vi den forum menu som vi havde før o)) og så burde i lave farven på links om i artiklerne. de er sorte og det giver ingen mening :-(
ellers fedt design men ved ikk helt om forummet burde vær som før jeg har lidt svært ved at hitte hoved og hale i det som det ser ud nu.[/quote]

Jeg mangler ikke det som Peterh skriver (på en mobil ligger knapperne oven i hinanden ) Svært ved at hitte rundt synes jeg nu ikke, men Peter en gang i mellem skal der jo "gøres rent" og ryttes op så der bliver plads til "nye møbler"
Jeg kunne nu også tænke mig, at særlig besked markeres med en noget stærkere <font color="#008800">GRØN</font>
end den svage <font color="#00bb00"></font>grønne color]der bliver brugt.

frankow

New Member
Helt umuligt at bruge forum fra mobilen :-(
@buch prøv lige at hop til forum fra din mobiltelefon og fortæl om de smiley ikke fylder det hele? Og så prøv at svare på et indlæg fra mobilen det ser underlig ud. Det må det oss gør ved dig?
Sitet : totalt i orden design men der mangler billeder på forsiden? Link i historier er helt sorte og der er jeg enig med Peter at de skal være en anden farve men generelt er det blevet meget mere enkelt og mere overskueligt. Stor ros for det.

Høy

New Member
tak for svar ja jeg kan heller ikke skrive nye emner fra mobilen da smilyerne fylder det hele, men det bliver rettet til og menuen kommer selvfølgelig tilbage igen som den var førhen :)
@Buch min ven...prøv at se på billedet herunder så kan du se hvad de mener...ser det ikke sådan ud ved dig?

<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/02/Udklip1.jpg">Udklip1.jpg</a></li><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/02/Udklip2.jpg">Udklip2.jpg</a></li></ul></div>

buch

New Member
@FrankoW undskyld jeg først svarer nu, men har ikke set det, og siden sender ikke mail om nye indlæg.
Min mobil viser stadig en pæn side også inde i forum. Men det er rigtigt jeg kan ikke skrive fra mobilen og de store billeder som Høy viser længere nede viser min ikke.

buch

New Member
[quote="Høy" post=13385]Tjekker lige om i modtager mail når der er nye svar..[/quote]

Beklager Hr. HØY men jeg har ikke modtaget nogen e-mail om dette emne. :-(( :huh:

Høy

New Member
jamen kære @Buch du burde da vide at vi har alt hvad du har brug for..
https://www.youtube.com/watch?v=kgjs4TQOeJI

buch

New Member
Tak Mester, det var dejligt med en opdatering, når huskeren ikke er hvad den har været.

Du og andre skrev på et tidspunkt at siden på mobilen så mærkelig ud. Nu kan jeg vise hvordan min ser ud.
Har du ellers fået rettet nogen af de anmeldte fejl på ny side ??????.

<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/02/2015-02-2313.53.14.jpg">2015-02-2313.53.14.jpg</a></li><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/02/2015-02-2313.52.15.jpg">2015-02-2313.52.15.jpg</a></li></ul></div>

queen

New Member
Jeg kan ikke snakke om hvordan det virker på mobilen, for jeg bruger altid min pc.

Men her har jeg problemer med at teksten er alt. alt for lille når man skriver et svar, så her bliver der nød til at ændres noget :-( :-(

Nå. så var der lige en ting til, syntes det virker meget fustrende at de produkt anmeldelser er i venstre side, hvorfor ikke sætte dem i højre side, hvis de altså overhovedet skal være på denne side. :-((

buch

New Member
[quote="queen" post=13420]Jeg kan ikke snakke om hvordan det virker på mobilen, for jeg bruger altid min pc.

Men her har jeg problemer med at teksten er alt. alt for lille når man skriver et svar, så her bliver der nød til at ændres noget :-( :-(

Nå. så var der lige en ting til, syntes det virker meget fustrende at de produkt anmeldelser er i venstre side, hvorfor ikke sætte dem i højre side, hvis de altså overhovedet skal være på denne side. :-(([/quote]

Hej queen rat at se du følger med.
Det med de små bokstaver må jeg give queen medhold i, men må dog også erkende, at jeg ikke har hæftet mig ved det før nu. Det er også med fed sort skrift hvorfor det.
Produkt anmeldelser i venstre side. Queen hvorfor vil du have den i højre side ?? Den følger med uanset hvilket emne du vælger. Forside - Søg - Nyhedder o.s.v. Så den har nok et bestemt formål uden af jeg ved det.

queen

New Member
[quote="Buch" post=13423] klip ---Produkt anmeldelser i venstre side. Queen hvorfor vil du have den i højre side ?? Den følger med uanset hvilket emne du vælger. Forside - Søg - Nyhedder o.s.v. Så den har nok et bestemt formål uden af jeg ved det.[/quote]
Buch jeg holder øje med dig :)

Vi snakker om forum på Pc og ikke mobil !
At det frustrere mig, at det er i venstre side, nu bliver det teknisk :)
fordi jeg starter læsningen i venstre side, og derfor skal gå et stykke ind på siden for at starte, hvis det nu var i højre side så stopper man jo læsningen når teksten er færdig.