Hvad for nogle mobiler har i/ haft

agubba

New Member
Hej, imens jeg kiggede på min mobil kom jeg till at tænke på hvilken mobil folk har haft/har.
Jeg startede med en nokia 5300 (tror jeg nok) som jeg havede 1år*2 gange . Den første gang blev den stjålet :) . Den anden gang tabte jeg den så meget at den gik i stykker . Så blev det til en Htc Desire, som jeg har haft i et år, og må sige den er bare super. Den var meget bedere en forventet og den var lynhurtig ;) .

Håber i vil fortælle hvad for nogle mobiler i har haft B)

Høy

New Member
En eller anden Samsung, HTC Legend, Nokia Classic,HTC Desire, HTC Desire HD, og jeg er glad for min HTC Desire HD.

klintoe

New Member
Hehe, jeg startede med en ordenlig klos af en "mobil", som nærmest var et kæmpe batteri, en antenne, en ledning og ganske almindeligt telefonrør :)

Siden hen har jeg haft en hel del Nokiaer... de sidste i rækken var 6200i og N85, derefter Desire og Nu Sensation :)
Fruen har også været Nokia igennem, så prøvede hun Wildfire for 4 mdr. siden, men nu Incredible S...

agubba

New Member
<strong>Klintø skrev:</strong>
<blockquote>Hehe, jeg startede med en ordenlig klos af en "mobil", som nærmest var et kæmpe batteri, en antenne, en ledning og ganske almindeligt telefonrør :)

Siden hen har jeg haft en hel del Nokiaer... de sidste i rækken var 6200i og N85, derefter Desire og Nu Sensation :)
Fruen har også været Nokia igennem, så prøvede hun Wildfire for 4 mdr. siden, men nu Incredible S...</blockquote>

Ja fruen skal jo også have nogle nye smarte mobiler :) .

tnfsdk

New Member
Motorola 7500
Panasonic EB-GD 70
Motorola et eller andet
Ericsson E18 eller hvad fanden den hed
Nokia 3310
Nokia 3500 (den der model der startede med monokrom skærm og senere kom med farve og MMS)
(Adskillige andre Nokiamodeller)
Nokia N70
Nokia N73
Nokia E51
SE G900
Nokia E72
T-Mobile G1
HTC Desire
LG Optimus 2x

Høy

New Member
<strong>TNFSDK skrev:</strong>
<blockquote>Motorola 7500
Panasonic EB-GD 70
Motorola et eller andet
Ericsson E18 eller hvad fanden den hed
Nokia 3310
Nokia 3500 (den der model der startede med monokrom skærm og senere kom med farve og MMS)
(Adskillige andre Nokiamodeller)
Nokia N70
Nokia N73
Nokia E51
SE G900
Nokia E72
T-Mobile G1
HTC Desire
LG Optimus 2x</blockquote>
hehe...det var godt nok nogle stykker :)

tnfsdk

New Member
Jeg fik min første mobil som 17 årig :p. Det var den der Motorola 7500, en af de første klap telefoner der var. Og har ca "skiftet" telefon hver 6 måned lige siden. Med nogle undtagelser.

fenris

New Member
Puha i 1993 fik jeg min første byggeklods af en mobil den hed Ericsson GH174 og var grå med en gummi antenne man skulle vippe op for at snakke i den men den var da holdbar tabte den ud af vinduet på 3 sal, løb med af trapperne satte antenne på igen smikortet og batteriet i og dækselet på og tændte den og den virkede ug displayet gik ikke i stykker, <a href="http://www.handy-sammler.de/Handys/EricssonGH174.htm" />Den så sådan ud</a>

Siden blev det til

Ericsson GH 337 og 388 og en masse andre af dem indtil de fjernet stål rammen i dem.

Så blev de div nokiaer op gennem tiden bl.a 5500 sport, E51, E60 osv
har haft en del samsunger blandt andet en B2100 og B2700 og et par andre.

EN HTC S710 hvor der kom en revne i skærmen (har den stadig et eller andet sted)

her på det sidste har den stået på Iphone 3 først en 16GB som jeg røg i vandet med dagen efter købte jeg en Iphone 3 på 8GB da der så blev lanceret at 4eren var på vej solgte jeg 3eren og købt en samsung Galaxy I5700 den kunne jeg ikke finde ud af og solgte den og købte en Iphone 3GS da rygterne og Iphone 5 var på trapperne i starten af året her begyndte solgt jeg 3GS og er nu Android slave indtil videre med en HTC desire Z så nu må vi se om jeg kan forli mig med den går meget godt indtil videre var dog svært i starten med ny platform.