Hvad for en brugerflade/launcher bruger folk

agubba

New Member
Jeg bruger selv <a href="https://market.android.com/details?id=com.fede.launcher&feature=search_result" />Launcher pro</a> (plus), som brugerflade. Fordi den har nogle gode widgtes, og at den har en fast dock nede i bunden hvor man har hurtige genveje til alt hvad man har brug for. Den har også home screen effects , som gør at når du slider hen til næste hjemmeskærm kommer der en effekt Feks. Går den som en trekant eller at skærmen kommer kørende op fra baggrunden. Den har maks 7 skærme, som man bare kun putte alle de genveje på man vil.

Brugte selv engang <a href="https://market.android.com/details?id=org.adw.launcher&feature=more_from_developer" /> Adw Launcher</a> , men jeg manglede nogle widgtes så jeg skiftede til Launcher pro (plus)

Høy

New Member
Jeg har også lige brugt Launcher pro plus i nogle uger, men jeg savnede at jeg bare skulle røre skærmen for at få statusbaren ned. Jeg er gået tilbage til ADW Laundry ex, men jeg mangler også de fede widgets fra Launcher pro. Når jeg køber ny telefon så rooter jeg den her (på grund af websiden er jeg nødt til at have en ikke rooter), og smider nogle widgets ind over. Rigtig god idé med de her indlæg.

agubba

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Jeg har også lige brugt Launcher pro plus i nogle uger, men jeg savnede at jeg bare skulle røre skærmen for at få statusbaren ned. Jeg er gået tilbage til ADW Laundry ex, men jeg mangler også de fede widgets fra Launcher pro. Når jeg køber ny telefon så rooter jeg den her (på grund af websiden er jeg nødt til at have en ikke rooter), og smider nogle widgets ind over. Rigtig god idé med de her indlæg.</blockquote>

Mener du både den med hvilken mobil folk har og Hvad for en launcher folk bruger ????

Høy

New Member
Jeps, det gør jeg. Der kommer foresten snart både chat og private beskeder. Det husker jeg at du gerne ville have.

agubba

New Member
<blockquote>Jeps, det gør jeg. Der kommer foresten snart både chat og private beskeder. Det husker jeg at du gerne ville have.</blockquote>

Super. Må jeg gerne blive moderator nu :rolleyes: , eller skal jeg sende en mail

agubba

New Member
<strong>agubba skrev:</strong>
<blockquote><strong>Høy skrev:</strong>
Jeps, det gør jeg. Der kommer foresten snart både chat og private beskeder. Det husker jeg at du gerne ville have.</blockquote>

Super. Må jeg gerne blive moderator nu :rolleyes: , eller skal jeg sende en mail
Øh Høy har du tid til at svare :)

agubba

New Member
Høy angående det der med mit forum hjørne, vil jeg gerne have at det bliver låst, men at man stadig kan se mine artikler. Har nemelig ikke lyst til at skrive artikler der inde mere.

agubba

New Member
<blockquote>Den klarer jeg. Regner med at der kommer frontend editing i den her uge.</blockquote>

Tak for det. Du er sgu en god ven Høy (i hvert fald det jeg ved om dig) så jeg gengælder lige med en smart app der hedder https://market.android.com/details?id=com.google.android.apps.chrometophone&feature=search_result . Du skal bare have Google chrome og udviseles programmet Chrome To phone på pcen og selvfølig på Mobilen

agubba

New Member
<blockquote>Takker, Jeg kender den godt. Brugte den før Jeg skiftede til FireFox på PC.</blockquote>
Ok bruger den slev er ligeskiftet til chrome bruge IE 9 før, men syntes at chrome webstore gør den meget bedere.

Høy

New Member
FireFox har også alle de udvidelser du skal bruge. Grunden til at Jeg bruger Firefox er at Chrome ikke kan arbejde sammen med Norton...desværre, for Jeg kan også godt lide Chrome faktisk.

agubba

New Member
<blockquote>FireFox har også alle de udvidelser du skal bruge. Grunden til at Jeg bruger Firefox er at Chrome ikke kan arbejde sammen med Norton...desværre, for Jeg kan også godt lide Chrome faktisk.</blockquote>

Ok har ikke selv prøvet firefox.