HTC One lukker ned, mister forbindelse

jensen@tunet_dk

New Member
Jeg er den lykkelige ejer af en HTC One, kanon mobil

Men jeg har et par problemer der driller mig.

Indimellem lukker den ned, dvs. den beder om pinkode, jeg kan så indtaste pinkode og den køre igen indtil den laver samme nummer igen, det er ret træls for man ved jo ikke hvor længe den har været offline.

Nogen der kender til problemet og/eller en løsning ??

Den kan også finde på at miste data/wifi forbindelse, det sker tit i perioder, er det fordi man evt. bevæger sig fra wifi til 3G under opdatering ??

Lars

Høy

New Member
Ved ikke om det findes på HTC one, men hvis du trykker avanceret indstillinger under netværk så er der på de fleste mobiltelefoner mulighed for at suge ja til at den skal skifte over til mobil netværket hvis forbindelse er dårlig. Det kan godt afhjælpe problemet lidt. Den finder selv netværket igen ikk? Du skal ikke manuelt til at tænde for det?
Det andet problem har jeg ikke erfaring med, men måske en anden bruger har.
En sidste udvej der ofte afhjælpe sådanne problemer (det er ikke sikkert at det hjælper og du skal ikke gøre det før du har set om der er en anden der kan hjælpe) er en nulstille af mobil.

ted1957

New Member
[quote="jensen@tunet.dk" post=12076]Rettelse - tilføjelse

Når jeg mister forbindelsen skriver den "timeout i forbindelse"[/quote]

Et kendt problem, du kan nærlæse her. !!! ( hvis du bruger Chrome browser er der mulighed for oversættelse til Dansk )https://www.google.dk/webhp?hl=da&tab=Xw&gws_rd=cr&ei=B0EjU76LGui74AT_xYHQAQ#hl=da&q=connection+timeout+on+htc+one+x