HTC M8 (The All New One, One 2, One+) anmeldelse lækket

guldager

New Member
Der er en der er "kommet til" at lække en anmeldelse af HTC M8, eller den nye One, eller hvad vi nu skal kalde den.
Den originale video på Youtube er allerede blevet taget ned, men da det nu er internettet så er der nogen der har været så flinke at uploade den et andet sted hvor HTC indtil videre ikke har fået den fjernet: http://www.dailymotion.com/video/x1eaeuj_htc-one-m8_lifestyle

Høy

New Member
rigtig fedt med lidt tips til nyheder. Jeg bruger næsten lige så lang tid på at finde nyhederne som jeg bruger på at skrive dem, jeg så dog desværre ikke dit indlæg før nu...men jeg vil være bedre til at tjekke :)

guldager

New Member
[quote="Høy" post=11914]rigtig fedt med lidt tips til nyheder. Jeg bruger næsten lige så lang tid på at finde nyhederne som jeg bruger på at skrive dem, jeg så dog desværre ikke dit indlæg før nu...men jeg vil være bedre til at tjekke :)[/quote]

Jeg bruger også selv meget af min dag på at læse nyheder, så jeg kender det udmærket. Og jeg kunne jo selvfølgelig også bare have givet dig et link, men det kan jeg jo se at der var andre der gjorde alligevel ;-)