HTC Desire HD: Problem med wifi-hotspot

vaksla

New Member
Jeg forsøger at bruge min HTC som wifi router, men pc skriver at de gemte netværksindstillinger ikke stemmer overens med kravene fra netværket. Nogen der kender til dette problem?

Høy

New Member
Er det fra mobil til pc du prøver?
http://www.appsandroid.dk/joomla/hvordan-bruger-jeg-android-som-tradlos-router.html

tnfsdk

New Member
Slet det gemte accesspoint i Windows og så tilføj det på nu. Har selv fået den besked og det er Windows der er underlig :p

Høy

New Member
Fedt, så behøver jeg ikke bruge mere tid på at lede efter svar. Har aldrig oplevet den fejl nemlig :)

tnfsdk

New Member
Den besked du har fået får man hvis fx kodeord er blevet ændret på det trådløse netværk. Windows prøver så automatisk at forbinde til det, men kan ikke.

Istedet for så bare ikke at gøre noget så får man den besked så at man kan se at noget ved netværket har ændret sig som forhindrer Windows i automatisk at forbinde.

vaksla

New Member
mange tak for hjælpen, slettede point i pc og oprettede forbindelse igen, det virkede! Er jo nødt til at finde en anden løsning, når nu Skyline er gået konkurs;) Mangler så bare at finde et teleselskab med dækning på Lars Tyndskid!!

Høy

New Member
Så ikke tag Telmore, trods at det er TDC. Jeg oplever ret tit at jeg ryger på 2G, også her i byen, men specielt på strækninger som fra Vejle til Kolding og i de mindre byder rundt omkring...