HJÆLP

jmolholm

New Member
Sticky note som i snakker om vil være det bedste, et man ser hver gang man kommer ind i tråden, den er der hele tiden i toppen af tråden, og man kunne skrive en sticky note ind i regler.. dog ikke så man føler det er en regel men at man som bruger mere føler at "nå ja det har de også ret i" på den joviale måde.. at få det ind som en AppAndroid kutyme med venlighed kommer man længst

johndoe

New Member
Sticky note bliver ikke set hvis du klikker på linket i den mail du modtager ved nyt indlæg i tråden. Så bliver du ført direkte til det indlæg der er postet siden dit sidste besøg.

buch

New Member
Sticky note ? Hvad betyder det ?

Inden vi- Høy - laver et ikke for anmassende forslag kan vi så ikke hver især slutte et svar af med
<strong>Meld lige tilbage om du kunne bruge mit forslag</strong> så går det vel efterhånden op for brugerne at det er kutyme og hjælp til selvhjælp.

jmolholm

New Member
sticky note er lidt ligesom Høy og JohnDoe har lavet på forsiden om ønske af god jul og godt nytår det kunne man også lave i toppen af hver tråd... men som JohnDoe gjorde mig opmærksom på så virker det ikke hvis man klikker på sin link via mail så hopper man direkte ind til sidst skrevet post

men ja jeg vil begynde at skrive om man kunne bruge mit råd eller som du skriver Buch

ted1957

New Member
[quote="Jmolholm" post=11250]sticky note er lidt ligesom Høy og JohnDoe har lavet på forsiden om ønske af god jul og godt nytår det kunne man også lave i toppen af hver tråd... men som JohnDoe gjorde mig opmærksom på så virker det ikke hvis man klikker på sin link via mail så hopper man direkte ind til sidst skrevet post

men ja jeg vil begynde at skrive om man kunne bruge mit råd eller som du skriver Buch[/quote]

Jeg gør sådan fremover ( se nede )