Hej allesammen!

westenfeldt

New Member
Mit navn er Stefan Westenfeldt, er 21 år. Og fra København.

Til dejligt er jeg slave for Jobcenter, indtil min uddannelse som Vagt starter til August. Ellers er jeg moderator på den danske gaming side <a href="http://gamerslounge.dk" />GamersLounge</a> som jeg har været siden starten af siden, så der har været en del arbejde at lave der. Og har de sidste 2 år i træk vundet titlen som det sjoveste forum medlem på de skandinaviske playstation forum ( Det Officielle ) :D

Også er jeg også officiel spil tester hos Sony.

Er tidligere Iphone 3Gs bruger, og efter den blev langsom, og jeg valgte at få en ny mobil, valgte jeg så en LG Optimus X2. Da jeg ville prøve noget nyt, og kan ikke lide designet på Iphone 4.

Så nu er jeg her.. :)

Høy

New Member
Velkommen til. Jeg har ikke meget forstand på det at spille, er det sådan noget "world of warcraft" og lignende du spiller?

westenfeldt

New Member
Tak tak.

Det er det også. Dog ikke noget vildt, har kun en i level 49. Spiller næsten altid på konsol (PS3) . Også Call of Duty: Black Ops. Hvor jeg har spillet i klan, hvor vi faktisk blev nummer 7 i verden. Det var dog i Call of Duty: World of War

westenfeldt

New Member
<strong>Guldager skrev:</strong>
<blockquote>Velkommen til.

Ja det var ikke meget WoW du har spillet så :p
Men nice resultater i CoD: WoW ;)</blockquote>

Nej, har svært ved at holde ved. Det bliver kedeligt..

Tak tak ;)

Folk skal være velkommen til at tilføje mig på Playstation Network. Hedder også Westenfeldt der. Bare lige skriv at i er herinde fra.. :)

agubba

New Member
Hej og velkommen til, jeg spiller et spil der hedder <a href="http://battlefield.play4free.com/en/" />Battlefield Play4Free</a>. Måske kender du det ???

agubba

New Member
<strong>Westenfeldt skrev:</strong>
<blockquote>Kender det godt. Mener det er til PC, rigth?</blockquote>

Ja til pc. Spiller du det selv???. Jeg heder agubba der inde ;) , eri lvl 13 snart 14

Høy

New Member
<strong>Guldager skrev:</strong>

Ja det var ikke meget WoW du har spillet så :p
Men nice resultater i CoD: WoW ;)</blockquote>
Hvad betyder det der WOW???

guldager

New Member

Ja det var ikke meget WoW (World of Warcraft) du har spillet så
Men nice resultater i CoD: WoW (Call of Duty: World of War) </blockquote>