Headset problemer

mjoelle

New Member
Hej boys. Jeg har haft min HTC Desire HD nu i et par måneder, og den har fungeret fejlfrit ENDTIL nu ;) - Jeg har opdateret til den nye software. Men min headset volder mig problemer. Jeg kan sagtens høre musik med headsetet men folk kan ikke høre mig når jeg snakker gennem det. nogle der har haft ligende problem? skal siges at headsetet ikke har været ude for noget vold eller herværk af nogen art.

guldager

New Member
Det er noget jeg har oplevet ved alle mine smartphones.
Jeg vil tro at det er et problem mange har hvis de bruger deres medfølgende headset regelmæssigt
Det er jo ikke et super kvalitetsheadset der følger med, så det vil undre mig hvis der er mange der har oplevet at de ved regelmæssig (og der mener jeg min. ½ time dagligt) brug holder i et helt år.

tnfsdk

New Member
Har haft de problemer på min daværende Desire, selv med et kvalitetsheadset. Der var jeg som regel 1-2 gange dagligt nød til at afbryde BT forbindelsen mellem begge enheder og så starte den fra ny før at det virkede ordentligt igen.

Så endte altid med at jeg bare slog BT helt fra på Desiren og slukkede mit headset for så kun at tænde begge når jeg var mødt på arbejde. Så kunne de som regel komme ud af det relativt fredeligt og fordrageligt.