Hardware køb i den Danske Play butik.

ted1957

New Member
NU er det endeligt muligt at købe hardware i vores Danske Play !! Og jeg bestilte af begejstring straks, 1 stk Chromecast i Play. I bagklogskabens ulideligt klare lys, var det egentlig ikke særligt genialt.

Det viser sig at varen er købt i Irland, varen sendes fra Holland, den var 9 dage om at komme med posten.
Så opsummeret i fordele & bagdele:
FORDELE = Absolut ingen, da der ikke er nogen pris besparelse.
BAGDELE = Varen købt i Irland, til samme pris som i DK = Besparelse 0 kr,
Leveringstid = 9 dage, Leveringstid i DK = fra dag til dag.
Garanti = Varen skal sendes til udlandet. Hvorimod Chromecast købt i Elgiganten, kan indleveres der.

`` Så i sager hvor der ikke er en klæggelig besparelse er det absolut ikke smart at købe i udlandet.

ted1957

New Member
[quote="JohnDoe" post=12190]Én ting har du fået ud af det:

En lærestreg! ;)[/quote]

Ha Ha, så sandt , så sandt B)

frankow

New Member
Men du skal simpelthen til at sende den til udlandet hvis den for eksempel er i stykker? jeg har ikke tænkte på det men tænkt at jeg bar ku aflevere ved en samarbejdspartner (fona mm).

ted1957

New Member
[quote="FrankoW" post=12195]Men du skal simpelthen til at sende den til udlandet hvis den for eksempel er i stykker? jeg har ikke tænkte på det men tænkt at jeg bar ku aflevere ved en samarbejdspartner (fona mm).[/quote]

Jeg troede i farten, i min naivitet at de havde et "Dansk lager", så jeg bestilte bare, og nu er det jo ikke et stort beløb, men havde jeg "nærlæst" på det, havde jeg foretrukket en Dansk butik, især når det er samme pris o))