Halløj

tnfsdk

New Member
Ja hejsa folkens og nej jeg har ikke noget med flåden at gøre >_>.

Ja jeg hedder så Flemming, 30 år og er også bosat i Fredericia. Og sjovt nok også medlem af det lokale Politihjemmeværn <.<. Er uddannet IT supporter men arbejder for tiden som chauffør/vagt for lægevagten i Region Syddanmark.

Interesserer mig utroligt meget for teknik og elektronik og er typisk den som familie og venner kommer til når at skidtet driller eller der skal købes nyt :p. Har selv været med på Android vognen mere eller mindre fra starten af og min første Android var en T-Mobile G1 frisk importeret fra England. Den blev så siden hen opgraderet til en HTC Desire og nu har jeg en LG Optimus 2x som står til at skal opgraderes til en Samsung Galaxy S II 32 GB her senere i år medmindre at der kommer noget mere spændende ud :p. Desiren røg videre til et familie medlem og G1'eren har jeg stadigvæk som backup.

Elsker at sidde og rode med mine android telefoner eller hjælpe andre med deres hvorfor at jeg "sjovt nok" har Android SDK installeret på både min stationære og min bærbare og sidder og holder mig opdateret forskellige steder så at jeg kan hjælpe andre skulle de få problemer med deres android telefoner eller ønsker at "kunne" gøre mere ved dem :).

Personligt gider jeg ikke sidde og ligge custom roms ind på mine telefoner, men sletter ofte meget af det der skrammel man får med når at man får en telefon og ligger noget andet ind, tager backup af telefonen etc. Så kan roligt sige at min LGO2x ikke er helt standard længere :p

Høy

New Member
Halløjsovs. Velkommen til. Jeg gider heller ikke lege med custom roms, men jeg har haft et par rootede Desire og en Legend. Du rooter også dine går Jeg ud fra? Jeg bruger kun SDK til screenshots, så måske du kan lære mig lidt på det område?

agubba

New Member
Hej og velkkome. Rart at vide hvem man skal gå til når Høy ikke kan mere :) . Håber du kan hjælpe mig på et tidspunkt :) :) .

Høy

New Member
Jeg har nemlig kun prøvet at roote en HTC Desire via Android SDK (ved ikke om du kan huske for et års tid siden, før Unrevoked?). Jeg har ikke prøvet at roote andre enheder via SDK (jeg har ikke haft andre enheder end HTC). Hvis du engang skulle få tid og lyst, så mangler jeg en moderator til de root-forums (ikke til resten af forummet) der er under "Android mobiltelefoner". Du behøver ikke at kunne svare på alt, og du behøver ikke at være til rådighed mere end du selv har lyst, da det er en frivillig tjans. Jeg har lige oprettet dem i sidste uge først, netop på grund af at jeg kun har prøvet at roote HTC. Du behøver ikke at svare lige nu, men du kan jo tænke over det, og så bare sige til hvis du engang har tid.

fenris

New Member
Flemming ikke nok med man skal trækkes med dig i KMP skal man også trækkes med dig her :p

Med alt dit halløj har vi overvejet at overdrage dig til marinehjemmeværnet der kan du bruge dit halløj og vi kunne jo se i mandags at du føler dig godt til pas på et skib og lære fra dig om hvad der er hvad på et skib. men på den anden side har du vel godt af at trækkes med Grusomme mig, bødlen og Dr. Evil hehehe.

Og til jer andre jep den er en god kammeratlig tone vi har i KMP det gør at vi holder bedre sammen.

Og vis der er nogle der har set en fregat så er der 2 i vores kmp der har mistede en :)