Googles video udlejning på rooted devices.

guldager

New Member
Nå. Selvom det ikke er et rygte er det lige nu det bedste forum at sætte denne her ind:

Til alle jer med et rooted device. Det er ikke muligt for jer at leje film fra Googles nye videoservice, der er umiddelbart ikke kommet noget svar fra Google.

Da Google ikke har svaret endnu betyder det selvfølgelig ikke at der ikke er mulighed for at det sker, men det ser bare ikke sådan ud lige nu. Og det kan jo også være der er nogen der finder en workaround ;)

Kilde: <a href="http://www.engadget.com/2011/05/21/googles-blocking-android-market-movie-rentals-on-rooted-devices/" />engadget.com</a>

Høy

New Member
Mon ikke der kommer en "genvej". Jeg har også læst at HTC vil gøre sådan at HTC sensation ikke kan rootes eller at man kan bruge en launcher. Det tror Jeg er en kæmpefejl. Tak for info...havde ikke læst det.

guldager

New Member
Måske. Men jeg tror i hvert fald der vil bliver arbejdet på at bryde det ;)

Og WHAT! Det er sku da åndsvagt! Grunden til at mange har valgt Android er jo lige akkurat fordi de kan gøre så meget ved det, så hvorfor skal de ødelægge det?!

Høy

New Member
Jeg ved heller ikke om der er officielt fra HTC side af, og Jeg kan ikke huske hvor Jeg havde læst....Jeg er ret sikker though.
Du får din nye kategori. Gad ikke lige og hoppe til den anden tråd for at svare dig :p

guldager

New Member
Super mange tak

<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Gad ikke lige og hoppe til den anden tråd for at svare dig :p</blockquote>

Siger du og svarer i den 4 minutter efter :p

PS. Hva laver du her? Jeg troede det var familiedag?

Høy

New Member
Hahaha....det er familiedag, men sammenlagt med Klintøs kommentar og at skulle forrette sin nødtørft....

klintoe

New Member
hehe, har det egentlig på samme måde.... Familien størst først i køen, men jeg har mobilen med og den skal jo nødig savne mig :)