Google maps/Sygic

munch

New Member
Hej Jeg ved ikke om det er herinde jeg skal spøge om det men jeg forsøger
Når jeg går ind under LOKAL på Google Maps og finder eksempelvis en restaurant og jeg så vil navigere hen til den, så får jeg automatisk Google navigation, men er der ikke en måde så man for en valgmulighed ? for mit vedkommende Sygic navigation, det er jo den jeg helst vil bruge.
Hvis man søger på noget i på sin mobil bliver man spurgt om man vi bruge den ene eller den anden browser – hvis man ringer spørge den om man vil bruge Skype eller den alm til at ringe til vedkommende (hvis han har Skype)
eller hvis man bruge sms og har handdcent spørge den jo også hvad for en man vil foretrække, nu tror jeg i har forstået min point
Altså kan jeg på en eller anden mde få min mobil til at bruge Sygic hver gang jeg skal navigere.
Håber i kan hjlæpe.
Hilsen Kim Munch

Høy

New Member
Den gjorde det da HTC'S lokation navigation var preinstalleret, men jeg aner det ikke... Men jeg ved hvad du mener :)
Prøv at inde under programmer, find navigation og hvis det er muligt så ryd standard. Det er således man gør hvis feks vi bruger en Launcher som default og ikke vil have den som default længere..

Høy

New Member
Det er nok fordi at det er en del af Google pakken, altså at det ikke er muligt medmindre man som htc havde preinstalleret software.. Jeg vender tilbage..

munch

New Member
Ja det mener jeg, når man bruger Google N og trykker på selve kortet så fik man valgmuligheder for at bruge Sygic eller Maps.

Høy

New Member
helt okay, jeg kan godt glemme at svare en gang imellem :) jeg har smidt en mail til en udvikler i en Android gruppe på linkedin som jeg kender, men har ikke hørt tilbage. jeg har ikke kunne finde noget info inde på Androids hjemmeside, men det betyder ikke at det ikke er der...