Google konto ?

munch

New Member
Hej håber i kan hjælpe mig, lige pludselig kan jeg ikke logge på min Google konto, den siger at det er en forkert kode, den er evt ændret ?
Men jeg har ikke ændret noget, har ingen problemer på min com eller mobil problemet er udelukkende på min Samsung tab 10.1 ??))
Det er kommet efter at de udsendte en masse opdateringer her den 28 juni.
Håber i kan hjælpe.

queen

New Member
Mon ikke du har -Totrinsbekræftelse- for så skal man tit ind på pcén og lave/få en ny kode efter bl.a. en opdatering

munch

New Member
Det er i hvert fald ikke noget jeg mener jeg har slået til, hvordan finder jeg ud af om det er det, og hvorfor er det ikke galt med min mobil ??))

queen

New Member
Totalt dårligt svar :-( - så tror jeg ikke du har - Totrinsbekræftelse - for så ville du vide det, da det så ville kræve en Autentificeringskode når du logger på fra en anden pc end den du normalt bruger, og din egen pc skal også have en ny Aut.kode mindst 1 gang pr. mdr.

Så kan jeg desværre ikke hjælpe, Sorry

munch

New Member
Ok bare i orden, mærkeligt nok kan jeg sagtens komme ind på min Gmail Google+ osv, den skriver bare der er fejl ved log ind :-(

munch

New Member
Ja men det står forneden, at der er en fejl ved log ind, jeg prøver ikke at logge ind da alt virker, men problemet er bare at hvis jeg prøver på det der hvor det popper op, melder den fejl, har svært ved at forklare det da min tab lige nu ligger i en kuffert :)

buch

New Member
Det problem har jeg også været ude for på Galaxy Tab 7.7 Prøv at genstarte ellers skal du være meget omhyggelig med indtastning af e-mail og password.
Der er et felt du skal markere så kan du se hvad du taster ind. Tastaturet kan snude dig så du taster stor bokstaver i stedet for små eller omvendt.

queen

New Member
Munch - jeg har lige været ude i "den store verden" :) :)

Jeg kan se at der har været mange problemer i sidste uge magen til dit, så mon ikke det løser sig, men nogle har fået den til at virke igen, bl.a. ved:

- at tage batteriet ud og genstarte
- at gå på Wi-fi
- logge ind fra deres pc først
- prøve at skifte password