Google Credit

annika

New Member
Er det bare mig eller kan alle nu købe credit på play? (PC,nede til venstre)
Har ihvertfald lige kørt det igennem uden problemer.

Samtidig skal det dog siges at de af en eller anden årsag mener at jeg er fra US på play - hvilket gør at jeg ikke kan få lov til at se danske bøger fx :

Høy

New Member
ved ikke lige hvad du mener faktisk ??)) men jeg tjekker det ud så snart jeg har tid, det er sikkert glippet for mig :)

annika

New Member
Kan som sagt også godt være da den har besluttet at jeg er fra US :
Det er jo fint nogle gange, mens andre gange er det en ulempe (fx ebøger)<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2013/08/Shot0000015.png">Shot0000015.png</a></li></ul></div>

johndoe

New Member
Det er nok fordi du tilgår Play fra en proxy.

I Danmark har vi heller ikke adgang til Film og musik, så du er logget ind på den amerikanske side.

annika

New Member
Nej, har godt nok anden DNS på en af PCerne indimellem, men både denne pc samt mobil og tablet kører på den helt alm. danske.
Tror faktisk de har glemt at 'slippe' mig helt siden julen hvor vi var i USA nu jeg tænker mig om :
Sært, men må prøve at finde ud af hvordan jeg kan blive dansk igen... for giver jo problemer i forhold til nogle apps hvor man skal være DK.

og øv, så er det ikke åbent - kan forestille mig at mere end 1 person ville være glad for at kunne give et gavekort eller bare at lave en indbetaling hos børn eller andre sjæle.