godt nyt Beta tema

agubba

New Member
syntes det nye Beta tema til din hjemmeside er rigtigt fint. Syntes især det med at nogle af knapperne i toppen, ruller ned når man holder musen over dem, er godt. Vil det også blive en mulighed med android forum (seneste indlæg) og apps (seneste test af apps) knapperne?
Syntes også de runde former er pæne .
Der mangler dog en logind knap.
fejl:
jeg har ikke fundet nogen, som ikke er blevet rettet :).

guldager

New Member
Er det muligt at lave "Android Forum" menuen en dropdown med "Seneste diskussioner", "Mine diskussioner", "Kategorier" og "Min Profil"?

Bare en idé ;)

Høy

New Member
Du kan få lige hvad du vil have...hvis jeg altså kan lave det :) profilen er muligt tror jeg, seneste diskussioner prøver jeg....

guldager

New Member
Det var bare de ting som er i fanerne i forummet jeg sagde. Men profilen behøves ikke, som sagt kan man tilgå den med et klik ligemeget hvor du er på siden. Men resten kunne være rart :D

madsgluud

New Member
Man er international hva høysen? ;) sitet ser super fedt ud, lækkert design!

P. S. Husk, at skriv til mig, hvis du finder ud af mere mht. Spilanmeldelser :)

Høy

New Member
<strong>madsgluud skrev:</strong>
<blockquote>Man er international hva høysen? ;) sitet ser super fedt ud, lækkert design!

P. S. Husk, at skriv til mig, hvis du finder ud af mere mht. Spilanmeldelser :)</blockquote>
Jeps. Du har allerede skribent-tilladelse, jeg skal nok lige finde ud af det inden en uges tid.

Høy

New Member
Guldager: Jeg kan desværre ikke opfylde dine ønsker medmindre jeg skal fjerne dem fra forummet da det giver "dobbelt indhold", medmindre jeg laver forum-tabben til en seperator....sorry :(