God service hos Oiser

fenris

New Member
Jeg havde oprindelig valgt Onfone som mit selskab med deres taletids pakker, Men med deres fuldkommen inkompetent mobil net på det tidspunkt som var Telenor og en hakken i samtaler, udfald selv om man var i nærheden af antennen tog en beslutning om at ringe Oister og snakke med dem da jeg havde dårlig oplevelser med 3´s net. Damen fortalte at de kørte på 2 net hovede nettet var 3`s og et back up net fra TDC. Det lød jo rigtigt godt i mine øre og damen sagde jamen skal vi ikke klare flytningen af dine nummerer nu når vi taler sammen alligvel. Øh jo tak svarede jeg men jeg har ikke simkort nr. med mig de er derhjemme og der blev svaret ikke noget problem du giver mig de nummer det drejer sig om og så ringer jeg til dig sener når du er hjemme hvad tid regner du med at du er det. jeg svaret kl 2110 jamen så er det en aftale. og ganske rigtigt kl 2110 ringede mobil og det var Oister der spurgte om jeg var kommet hjem og om jeg havde haft en god dag. Jo tak og jeg gave dem det de skulle bruge og 2 dage efter fik jeg simkort der kunne tages i brug med det samme. Når men servicen fra Oister skulle da lige komme på endnu en prøve for jeg havde et nr der var på vej til Onfone fra Telia, men da det var et erhvervs nr var der udover de 12 måneders bindning også 3 måneders opsigelse så onfone kunne tidligst få det over den 22 september 2011. Jeg ringede så til telia for at annuller overførelse til onfone så Oister kunne få det over, naturligvis kunne det da ikke lad sig gøre men jeg kunne bede Oister og at skrive de skulle have nummeret over så ville det ske. Jeg kontaktede Oister og fik sat gang i flytningen af nummeret som de første 2 gange blev afvist at Telia med begrundelse at det skulle til Onfone som jeg først havde bedt om. Hmmm jeg skrev til den venlig dame fra oister med navnet på hende jeg havde haft samtale med hos telia og beskeden tilbage var de ville vende tilbage jeg hørte ikke noget i hele august måned og jeg tænkte fuck det vi flytter den da bare sener. Den 7 september modtager jeg en e-mail der lød på at de har fået bevilliget flytning af mit nr og at det ville ske den 8 september. kl 01 om natten mellem den 7 og 8 får jeg en sms om at mit nr nu var hos Oister og 30 min. efter kommer der en sms om at nu virker nummeret og da jeg står op kl 7 lidt træt lægger der 2 e-mail med de samme oplysninger som smsen indholdt. Se det kalder jeg service.

Høy

New Member
cool..måske jeg smider den ud som en brugerhistorie hvis jeg får tid..har faktisk selv haft Oister, og var egentlig også tilfreds.

tnfsdk

New Member
Har ikke haft dem som mobilselskab. Men deres mobile bredbåndsforbindelse er ihvertfald max noget hø. For at sige det på den måde, rigtigt mange gange kunne jeg slet ikke få dækning eller også var hastigheden utroligt ringe.

fenris

New Member
Ja Flemming det har jeg også hørt om og det opleves desværre lidt på mobilen men det kan jeg godt leve med. Her da 3 net var nede pga af strømsvigt slog jeg bare 3G fra og vola kørte jeg på TDC og kunne ringe rundt og sms. Dem der havde selv 3 var helt uden mobil det meste af et døgn.

Høy

New Member
Det var faktisk netop dækningen jeg var tilfreds med. Ligemeget hvor vi var så havde jeg internet. Men selvfølgelig er der steder hvor det er ringere. Jeg betalte for en 2 mb forbindelse og havde næsten altid omkring 3,2....men det er så også inde i Vejle by..

tnfsdk

New Member
[quote="Høy" post=5122]Jeg har kun haft usb med Oister skal der lige tilføjes.[/quote]

Høy, var også det jeg havde. Og brugte det i forbindelse med arbejde så at jeg kunne få internet på min bærbare mens at jeg var på arbejde. Spredt over hele region syddanmark kunne jeg som regel få forbindelse med Oister når at Telenor ikke kunne. MEN som regel var hastigheden så ringe at det næsten ikke var til at holde ud så mere eller mindre nytteløst.

Og mange andre steder der kørte mit Telenor Mobile Bredbånd bare bedre og da det er gratis ja så skulle der ikke meget incitement til for at afmelde Oister. Så generelt set er jeg ikke tilfreds med "udmeldingen" om at 3 har danmarks bedste netværk, nok snarere tværtimod.

Nu er jeg så skiftet til Telia og bruger min mobil som modem istedet for og der er forbindelse på linie med Telenors, og mange gange marginalt bedre (indtil videre). Her til sommer 2012 skulle det dog blive top nice da både Telenor og Telia smeder deres netværk sammen :D :D

Høy

New Member
Jeg er skiftet over til Telmore og har 15 Mbt download for 299 om måneden. Hvis jeg kører fra vejle til Tyskland, så hopper den over på 2g ret tit på den gamle vej, men ellers har jeg altid omkring 5 i hastighed....og så har jeg 10 GB trafik om måneden....jeg kunne godt nøjes med mindre, men så ryger hastigheden også samme vej....

queen

New Member
[quote="TNFSDK" post=5113]Har ikke haft dem som mobilselskab. Men deres mobile bredbåndsforbindelse er ihvertfald max noget hø. For at sige det på den måde, rigtigt mange gange kunne jeg slet ikke få dækning eller også var hastigheden utroligt ringe.[/quote]
Kan kun give dig ret, hastigheden er til at få knopper af, sidder her i Randers c og her er total ringe bredbånds hastighed. :(