Gmail opsat til Microsoft Exchange ActiveSync

perh

New Member
hej

Vil gerne sætte min Gmail op til exchange activesync - det var der så vidt ingen problemer med. Ville gerne have den som pushmail og krydsede de rubrikker af, det virkede fint - men efter den første mail blev modtaget gik programmet tilbage til at vise nye mails pr. 15 minut og udenfor synkoniseringsperioden 60 minutter. Rettede det tilbage, men samme resultat efter første mail var modtaget. Kontaktede HTC, som venligt fortalte at de ikke gav support på Gmail. Telefonen er HTC Sensation XE med sidste nye opdatering osv. prøvet genstart af telefonen, tilbage til fabriks indstillinger men samme resultat.

Prøvede på fruens Iphone også - her virkede det i første hug :-(

Kender nogen af jer problemet? skal jeg finde det andet program/apps der kan lave en pushmail

mvh/Per

Høy

New Member
jeg har ikke selv prøvet Exchange acticesync....men derfor kan jeg jo godt prøve at hjælpe dig alligevel :)
Der er to gode pudhmail apps som begge understøtter microsoft exchange:
"K2" og "K2 for Pure". Sidstnævnte er lavet til en widget af samme navn, "Pure Messenger widget".
Det virker fint ellers med din Gmail-app ikke? Hvis du tilgår webmailen og trykker på "indstillinger" og derefter "videresendelse og POP/IMAP" (via PC), så er der nogle muligheder, feks til hvis du bruger Microsoft Outlook....der har du ikke deaktiveret noget?

perh

New Member
Hej Høy

Tak fordi du gider bruge tid på mit problem - nej har aldrig haft problemer med min Gmail, prøvede også med en nyoprettet Gmail med samme resultat.

Nej har ikke rodet i indstillingerne :) ikke ret meget

mvh/Per

Høy

New Member
prøv at tjek om der er noget cache der kan slettes (vi må lige prøve os frem), det finder du inde under indstillinger og programmer. Find Gmail app og slet cache...

perh

New Member
hej det har jeg gjort, desværre samme problem. Har fundet dette program på Play istedet, kender i det?

Forbedret e-mail
Quantum Apps LLC