Garmin A10

Høy

New Member
Nu har jeg ændret det. Lige til en orienting lader jeg den stå på 5,5 mb, så ved du det i fremtiden. Hvis du skal uploade noget der større, så bare lige post det herinde, så ændrer jeg det en halv time.

morten82

New Member
Når du tilsltutter din tlf til comp vælger du filoverførsel. Hvis du har SD-kort isat tlf, så kommer der en mappe der hedder FLYTBAR DISK ligesom når du tilslutter en usb nøgle... (Hvis du ikke har SD kort skal du installere garmin pc sync, men så er det næsten nemmere at finde et tastatur på marked..) Så kopierer du bare filen over på flytbar disk og tager stikket ud af comp. Så henter du ES File Explorer fra marked, når du starter es op kan du se hvad der ligger på dit SD kort og du klikker derefter på tastatur filen og vælger installer.. Så kan du gå ind i indstillinger -> sprog & tastatur -> aktiver tastatur, vælg så HTC_IME :) Ud for fluebenet er der et tandhjul, det er indstillinger for tastatur og her kan du vælge tastaturtype (vælg tlf tastatur for T9) og mange andre ting som gør det hurtigere eller nemmere at skrive sms...

gr0enkjaer

New Member
Tusinde forbanede mange tak skal du fandeme have!!!!!

Jeg gav min kæreste en Garmin Asus A50 mellem jul og nytår da hun skulle til at pendle så syntes jeg at det var en meget smart ide med sådan en telefon med rigtig gps osv. og jeg læste også i brugerforviringen at der skulle være t9 tastatur, så jeg købte også en til mig selv, men vi har begge forbanede det satans tastatur langt væk siden vi fik dem, nu har jeg lige installeret det der htc tastatur og det er bare MEGET mere end perferkt!

Takker bukker og nejer endnu mange gange! PERFEKT!

titris

New Member
Hej....er ny herinde, men vil høre om der er nogen der ved, hvad et godt navigations program
til samsung galaxy nexus, jeg har før brugt tomtom, men det findes jo ikke til min tlf.
På forhånd tak.
titris.

Høy

New Member
hejsa og velkommen :) hvis du spørger mig synes jeg at google maps/navigation er ret godt...har du prøvet det med dansk stemmenavigation?

Høy

New Member
Der er nogle stykker, jeg har også haft den der hedder "Location", kan ikke huske om det er TomTom eller Garmin...