Gamle Apps

jmolholm

New Member
Hej AA'er ;)

Jeg er endelig kommet tilbage i Android folden igen (pyhaa) Æble verdenen er et mærkeligt sted ^^
i den forbindelse har jeg nogle spørgsmål til min google konto.. kan jeg stadig bare installere alle disse apps igen (min gamle mobil var en HTC-DHD)
jeg tænker især på Navigon appen som er en rigtig dejlig navigation til mobilen...
og vil den virke til en anden android mobil?? jeg har ikke bestemt mig for hvilken en endnu... men det bliver en af Flagskibende fra altså topmodellerne da jeg vil have en fremtidsikret (så godt som...) mobil ville de mon kunne afvikle apps købt til en hel anden mobil ?

johndoe

New Member
Alle de apps du har købt igennem tiden vil du altid have adgang til. Også Navigon. Det kan måske være at du skal betale et årligt abonnement...

jmolholm

New Member
Jo så langt er jeg med :) jeg tænker mere på om at selv om alle apps er købt/downloadet til en HTC-DHD vil de så virke til en hvilken som helst android mobil??

johndoe

New Member
Nej, ikke til en hvilken som helst anden telefon. For eksempel kan du nok ikke bruge nogle af dine apps på ældre mobiler. Jeg render rundt med en HTC Wildfire for tiden, totalt retro ;), og den kan ikke køre mange af de apps jeg havde på min Note. Men hvis du køber noget der ligner eller er bedre (hvilket de fleste er) så køber du ikke katten i sækken.

Hvilken mobil har du tænkt på eventuelt?

jmolholm

New Member
jeg er mere og mere ved at brænde varm på Nexus 32gb... venter måske til Samsung Galaxy 5 den kommer.. Jeg har jo en svaghed for HTC fordi de har en dejlig solid materiale valg og bygge kvaliteten tiltaler mig også... jeg har holdt mig væk fra Samsung af fordi jeg personligt syntes deres valg af materialer og måen de byggede deres mobiler på var noget bras... software mæssig var de mange andre overlegne men SG5... den glæder jeg mig til at se :)

johndoe

New Member
Ja, Samsung er noget plastic. Det medgiver jeg. Men jeg kan bare godt lide deres mobiler.

Men nu er jeg blevet hooked på Oppos telefoner...

jmolholm

New Member
ja så du nævnte dem i anden tråd..
er der mulighed for udvidelse (sd kort) og hvad er intern hukommelse?
ja hukommelse er en vigtig faktor for mig havde en Iphone 5 16gb i løbet af no time løb jeg tør for plads ttt ... godt man kan gemme i skyen også... :huh:
ved du hvad materiale de er bygget af?

johndoe

New Member
De fås desværre ikke med et sdkort slot. Den største er på 32 Gb. 349 €

http://europe.oppostyle.com/6-find-5

Rammen er lavet af stål. Den skulle være rockerfed og fantastisk samlekvalitet

jmolholm

New Member
Ja jeg har lige været inde og se se den på hjemmesiden
Den ser tæske lækker ud :-D Og kan godt lide der er lavet andre ROM til den på forhånd... Den er bestemt kommet med i mine overvejelser af aktuelle muligheder af ny mobil... Mange tak for linket ;-)

EDIT

Forresten ved du om Oppo Ligger deres egen UI på eller er det lidt som Nexus hvor det er en ren Android ?

johndoe

New Member
De lægger deres egen ROM på. Men telefonen understøtter de andre ROM's. Du kan nok også lægge en ren, rå Google Android på.

jmolholm

New Member
viste lige en video om den mobil til Konen... og endnu bedre 349 Euro = 2605 kr dk og shipping over 100 Euro koster gratis...
så jeg tror den vinder valget men skal lige ud og prøve at have nogle af de andre topmodeller i hånden inden jeg tager beslutningen... kan godt lide at han slår søm i med den i videoen og for sådan en gut som jeg (håndværker) er det bare sunshine i mine øjne så behøver man jo ikke et cover og gemme vidunderet væk i

Høy

New Member
@jmolholm, kan jeg få dig til at smide videoen her ind i forummet eller et link, nu bliver jeg lidt nysgerrig :)

JohnDoe, har slet ikke været ops på de mobiler men de er ret interessante og skal da holdes øje med. Overvejer du?

jmolholm

New Member
@Høy jo da :) here goes

http://www.youtube.com/watch?v=Lv-Dx78M3ec

er der en der gider at fixe linket (gøre det klikbart) kan ikke huske koden til det?? ttt

EDIT

nååå det gør forummet åbenbart selv fedt :-;

johndoe

New Member
[quote="Høy" post=11002]@jmolholm, kan jeg få dig til at smide videoen her ind i forummet eller et link, nu bliver jeg lidt nysgerrig :)

JohnDoe, har slet ikke været ops på de mobiler men de er ret interessante og skal da holdes øje med. Overvejer du?[/quote]

Ja jeg ville gerne have sådan en, men jeg har ikke råd. Desværre. :-(