Forstørre/formindske skrift størrelse i menuer

birch-moeller

New Member
Jeg er ved, at skifte fra Windows mobil til android mobil!
Jeg søger en telefon, hvor man skifte skriftstørrelse. Jeg har nemlig nået en alder, hvor armlængden
desværre ikke er lang nok og briller helst ikke bruges.

Har hørt at man kan dette på Samsung telefoner, er det rigtigt? Er der andre mobiltelefoner der kan og hvilke?

buch

New Member
[quote="birch-moeller" post=12125]Det havde jeg også hørt, men er der andre telefoner, der kan det samme.[/quote]

Så vidt jeg har forstået er det <strong>Android</strong> styresystem der gør det muligt og ikke mærket på Mobiltelefonen/Smartphone.

peterh

New Member
jeg mener også at det kan lade sig gøre på nærmest alle nye Android mobiler men jeg er ikke sikker men det kan vi da sikkert finde ud af :)

johndoe

New Member
[quote="Buch" post=12126][quote="birch-moeller" post=12125]Det havde jeg også hørt, men er der andre telefoner, der kan det samme.[/quote]

Så vidt jeg har forstået er det <strong>Android</strong> styresystem der gør det muligt og ikke mærket på Mobiltelefonen/Smartphone.[/quote]

Det er muligt at det er en feature der ligger i Android systemet, men hvis producenten har deaktiveret denne feature, så er der jo ikke så meget at gøre ved det...

stjanne

New Member
En mulighed er at hente appen Boat browser hd for tab.
Fantastisk browser alle web sider perfekt fuld skærm
og vigtigt text størrelse kan indstilles til 260% og igen du er fri for
at zoome og scroole igen og igen.Prøv den !