[quote="Ted1957" post=10757][quote="Buch" post=10754]Puuuha, hvordan hamler man op med 2 dygtige Androidbruger.
Jeg var ikke helt tryg ved situationen da min pludselige ringetone blev ved uanset hvad jeg gjorde hjalp det ikke og jeg frugtede det værste. Den sidste uge har jeg været i kontakt med Samsung Support 4 gange.
Det jeg har lært er.
<strong>Ted 1957</strong> har ret i at der skete en ændring da der kom en opdatering af Android til4,3. Det løste bare ikke hele mit problem. :-(
<strong>Til John Doe</strong>Min mistro til Knox var rigtig. Knox er præindstaleret som en apps, men ikke som et program og ligger ikke og kører i baggrunden med mindre man selv indstalerer det. Man skal lade være med at indstalere det hvis man ikke vil bruge det. Indstaler man det er det her problemerne kan opstå. Hos mig var det af mig uforstålige grunde aktivt. Det blev konstateret ved at gå ind i Enhedsadministrator og her lå Knox og var markeret med et V som ikke kunne ændres. Der blev prøvet flere ting men uden resultat. Samsung hjælperen var meget seriøs og søgte hjælp hos en anden og kom tilbage med netop det jeg frygtede. Jeg måtte gendanne, :-( for Knox var låst fast og så skulle jeg holde mig fra Knox.
Ted 1957 Du skal have tak for de 2 link. Jeg skal lige have dem oversat for at blive klog på det[/quote]
VEDRØRENDE OVERSÆTTELSE AF LINK : Sådan et indlæg med et engelsk link, som jeg sendte til dig Buch, når jeg åbner det i min Note 3,multi vindue = mail/browser, via mail beskeden fra AppsAndroid( google browser ) får jeg straks mulighed for at oversætte via google oversæt, og det er ret smart. ( se vedhæftede skærmskud )[/quote]
<strong>Hold da op det er virkelig smart. Har den nu på mobilen, tak for fiffet</strong>

:-;