Flere brugere

michaeltryl

New Member
Jeg har en Asus transformer 1 og ønsker at både jeg og min kæreste kan have en bruger derpå, så vi ikke skal logge ind og ud af Facebook osv. Hver gang.
Jeg har søgt rundt og fundet at man fra Android 4.2 har mulighed for det via indstillinger, men kan ikke finde det. Min tablet er rooted og har også fundet en app som kan klare det, men det kræver så at tableten genstartes Hvergang hvilket er lidt træls.

Nogen som har et bud - evt. På en rom hvor det er med i indstillinger.

Hilsen Michael

ted1957

New Member
[quote="michaeltryl" post=12500]Jeg har en Asus transformer 1 og ønsker at både jeg og min kæreste kan have en bruger derpå, så vi ikke skal logge ind og ud af Facebook osv. Hver gang.
Jeg har søgt rundt og fundet at man fra Android 4.2 har mulighed for det via indstillinger, men kan ikke finde det. Min tablet er rooted og har også fundet en app som kan klare det, men det kræver så at tableten genstartes Hvergang hvilket er lidt træls.

Nogen som har et bud - evt. På en rom hvor det er med i indstillinger.

Hilsen Michael[/quote]

Der nævnes noget om det her
http://www.mobilsiden.dk/tips/tip-sadan-er-multibruger-funktionen-i-android-42,lid.24772/

michaeltryl

New Member
Er med på hvordan funktionen virker, men har ikke funktionen på min tablet, så søger lidt en Rom hvor funktionen er med. :)

ted1957

New Member
[quote="michaeltryl" post=12504]Er med på hvordan funktionen virker, men har ikke funktionen på min tablet, så søger lidt en Rom hvor funktionen er med. :)[/quote]

Underligt, sidder selv lige for at finde det med flere brugere, på min Samsung SM-P600 med Android version 4.3 og jeg kan heller ikke finde noget sted hvor man kan opsætte flere brugere. Mystisk - har ellers også læst at det var muligt fra 4.2 af, men ikke her heller !

michaeltryl

New Member
Har i min søgen læst at samsung deaktivere funktionen, men gs4 har det heller ikke. Kunne være fedt at få på tabletten

ted1957

New Member
[quote="michaeltryl" post=12506]Har i min søgen læst at samsung deaktivere funktionen, men gs4 har det heller ikke. Kunne være fedt at få på tabletten[/quote]

Der nok kun root tilbage, så man kan få den rene Google Android som på Nexus, men så ryger garantien, så det venter jeg med, og her har vi også hver sin tablet i forvejen, så behovet er ikke eksisterende her.

johndoe

New Member
Cyanogenmod kan ikke håndtere flere brugere, i hvert fald ikke uden at man skal ind og rode under motorhjelmen.

michaeltryl

New Member
Øv øv jeg må undvære så, hvis der ikke er en som kan vise vej til en ren Android version.
Har spurgt på Xda, men ingen svar.

Tak for jeres svar alle sammen.

michaeltryl

New Member
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2592890

Det blev denne rom som vandt og den kan hvad jeg ønskede.
Tak for jeres bud.