Fejlplacering af tråd / emne i forkert Kategori.

ted1957

New Member
Man sidder med et problem der optager en - eller måske en anbefaling, til en ny tråd.
Når man starter en ny tråd / emne, placerer curcoren sig automatisk i "Emnefeltet ( på PC ) og står der og blinker. Derfor er det let at glemme at placere tråden i den rigtige "Kategori". Man starter bare i Emnefeltet", og så kører man der ned af.
Er der ikke en måde at løse det på ttt Så man husker at placere i rette "Kategori".
Eventuelt kunne man måske lave det sådan, at når man går ind igen "Edit" for eventuelt at rette, også kan rette i "Kategori", man kan jo rette og tilpasse, i alle andre felter. Så hvorfor ikke kunne rette Kategori. Jeg ved ikke om det er teknisk muligt, men det kunne da sparre Administrator & Moderatore, for en del tid.

Lige et tillægs spørgsmål til Admin : Dette er oprettet på PC og markeret med et "udråbstegn" emneikon. Men på mobilen vises det som en Smiley ikon. Hvordan kan de være ttt ( Tidligere "Blåsygesikringskort" er korrekt markeret, med "Udråbstegn" begge steder )
1 anden rettelse knappen "Submit" burde rettes til Dansk = Indsend, Forhåndsvisning & Annuller knapperne er jo med dansk tekst. :blink:

Høy

New Member
det vil sige at når du redigerer kan du ikke skifte kategori? hmm, jamen det har jeg egentlig ikke tænkt over men jeg tror at det er en sikkerhedsforanstaltning fra forummets side af, lad os nu sige at en bruger bliver sur på mig så kunne han lave en masse rod i forummet (hvis nu han havde skrevet mange indlæg) ved at smide dem alle over i en kategori..men jeg ser efter.

Ikon: det kigger jeg på. altså du trykker et udråbstegn og browseren klaver det så om til en smiley..nu er jeg på PC og er det det røde?

Knapperne står på listen over de ting der skal laves, og det bliver selvfølgelig lavet, men fint at du lige rykker for det (nogle er på dansk og nogle er på engelsk). faktisk er det sådan at vi hver dag mister brugere fordi at sidetitlen står på engelsk, SÅ GOOGLE viser ikke forummet som de burde...og det er jo starks en alvorlig sag :)

ted1957

New Member
[quote="Høy" post=11442]det vil sige at når du redigerer kan du ikke skifte kategori? hmm, jamen det har jeg egentlig ikke tænkt over men jeg tror at det er en sikkerhedsforanstaltning fra forummets side af, lad os nu sige at en bruger bliver sur på mig så kunne han lave en masse rod i forummet (hvis nu han havde skrevet mange indlæg) ved at smide dem alle over i en kategori..men jeg ser efter.

Ikon: det kigger jeg på. altså du trykker et udråbstegn og browseren klaver det så om til en smiley..nu er jeg på PC og er det det røde?

Knapperne står på listen over de ting der skal laves, og det bliver selvfølgelig lavet, men fint at du lige rykker for det (nogle er på dansk og nogle er på engelsk). faktisk er det sådan at vi hver dag mister brugere fordi at sidetitlen står på engelsk, SÅ GOOGLE viser ikke forummet som de burde...og det er jo starks en alvorlig sag :)[/quote]

Det med forkert Kategori er også kun en detalje, jeg plejer også bare lige at lave en OBS, til jer, og så skifter i, og det fungerer, men det giver jer jo lidt ekstra arbejde.
Der er måske ikke et BackUp af sitet, 1 gang i døgnet eller ugen, hvis noget skulle gå i kludder eller gå ned ?
De andre småting er heller ikke så vigtige, bare så i kan notere på To Do liste til senere lejlighed.

( "Hvis en bruger skulle blive sur og lave rod" ) Så skal han jo ind i alle tråde, 1 efter 1 for at lave det om. Men det kunne måske klares ved at Admin, godkender at Kategorien er rigtigt placeret, og FØRST DER - LÅSER "Kategori" feltet fast. ttt Hvis det er teknisk muligt ?