Fejl besked: Kontakter er stoppet

seztec

New Member
Hey...

Som overskriftet siger!

Jeg får af og til denne fejlbesked: Kontakter er stoppet.

Jeg har følgende gjort:

- Slettet data & cache (kontakter)
- kørt Clean master og CCleaner
- slettet de nylige installerede apps (for at se om det var dem der gjorde, hvilket ikke var!)

Har ventet med at geninstallere telefonen (i håb om at jeg kunne løse problemet) geninstallering er mit sidste håb.

Har en Samsung S5 med Lollipop 5.0 installeret (via Kies).
Har kun Viber som bruger kontakter, ville det hjælpe hvis jeg geninstallere Viber??

VH - SezteC

jmolholm

New Member
Jeg har ikke hørt om dette problem før.. men skal da lige love for der er en del der bøvler med det... kan læse at det er et tilbagevendende problem helt tilbage fra Samsung s2 ttt

SezteC sagde:
Jeg har følgende gjort:

- Slettet data & cache (kontakter)
- kørt Clean master og CCleaner
- slettet de nylige installerede apps (for at se om det var dem der gjorde, hvilket ikke var!)
du har selv prøvet de fleste af fifsne

Unkown sagde:
None of these recommendations are right. Just go to the place where you view ALL apps in your phone...and you will need to look near the bottom of the list despite the alphabetical order to see the disabled apps so find the app called Contacts Storage. You will see that it is disabled. So ENABLE it
Unkown sagde:
Since you already cleared cache try going into accounts and sync. Uncheck contacts and reboot phone. Go back into accounts and sync and check contacts. Back out one page and hit the green sync button.

Syntes det er utroligt at samsung ikke har gjort noget ved det endnu o)

jeg har ikke selv prøvet at fremtvinge problemet da jeg ikke har samsung men håber du får afhjulpet dit problem... selvom du får lavet en hard reset af din mobil kan du risikere det kommer igen

seztec

New Member
Jeg har fundet problemet!

Det er Facebook appen der forårsager problemet. Det kommer især når jeg åbner appen. fejlen kommer efter appen er instaĺleret..

Høy

New Member
[quote="SezteC" post=13384]Jeg har fundet problemet!

Det er Facebook appen der forårsager problemet. Det kommer især når jeg åbner appen. fejlen kommer efter appen er instaĺleret..[/quote]
har du slået synkronisering af kontakter med facebook til? Jeg tænkte på om hvis du ikke synkroniserede dine kontakter med Facebook, om det ville hjælpe...

Høy

New Member
Der er iøvrigt nyt fra Samsung der har <a href="http://www.appsandroid.dk/nyheder/android-mobil-nyheder/2705-samsung-android-lollipop-stopper.html" />stoppet udrulningen af Android Lollipop</a>.

Høy

New Member
[quote="SezteC" post=13761]Jeg har haft held med at den er stoppet med at sige "kontakter er stoppet"

deaktivere google+[/quote]
ok takker.

kelddaug

New Member
[quote="SezteC" post=13499]Den er ikke synkroniseret med kontakter :/

- Den er opdateret til 5.0 :( Øv[/quote]

Normal er det en dårlig ide at bruge alt mulig antivirus / cleanere osv. på Android, de kan fuck mere up end godt er. Google siger at det ikke er nødvendigt, jeg har aldrig selv brugt det.